• ius lexis

separera med bonusbarn

Jag och sambon har ett ohållbart förhållande på såå många vis.
    Vi har gemensamt kommit fram till att separera.
    Det betyder att jag ska separera från mina bonuspojkar oxå :(
    Så är det med det....
    Det jag undrar är om ni har några råd för hur jag ska göra. Har distanserat mej lite sista veckorna från dem för att inte gå från svart till vitt.

Är det någon som varit med om liknanade. isåfall berätta gärna.

• Svar på tråden separera med bonusbarn
  • ius lexis

Ingen som tycker nåt??puff puff

• S U S E N

Usch vad jobbigt...hoppas aldrig jag och min sambo behöver seperera. Jag skulle inte klara mej utan min lilla bonustjej tror jag...hon e ju mitt liv ju =)

• lillvilda

Jag har tyvärr inget råd att ge. jag lider med dig. Jag har själv tänkt på hur konstigt det skulle bli om jag å min man någonsin skulle skilja oss. Då miser jag ju all rätt till min bonusdotter och hon skulle riskera mista all kontakt med mig. Jag hoppas bara att det inte ska hända. Kanske kan du fasa ut dig ur deras liv. När det är dags för flytt förklara läget för dem. Ni ska inte leva ihop nått mer men du tycker om dom. Kanske kan du därefter ändå träffa dom nångång. så du inte försvinner sådär direkt.

• Nellee

Vi har ganska nyligen separerat och jag var bonusmamma till hans två barn. Barnen har bott heltid med oss i ungefär sju år. Jag har i stort sett varit med dem hela livet. Jag älskar bonusarna så otroligt mycket och skulle dö om jag inte fick fortsätta träffa dem. Vi har ett gemensamt barn och har bara flyttat några portar ifrån varandra. Så bonusarna har rum hos mig och nyckel så de kommer hit när de vill. Sen vi separerade har de bott mer hos mig än hos pappan, men vi lämnade varandra som vänner och träffas allihopa och gör saker. Hade vi haft en tuff seperation så skulle det säkert sett annorlunda ut.

Svar på tråden separera med bonusbarn