• MYCHILD2007

äldre kvinnor är så mycket mer vackra och eleganta än unga, varför förstår inte killar/män detta?

Jag förstår mig inte på hur killar/män kan attraheras av unga tjejer/kvinnor. är själv bara 23 och bara läängtar tills jag kommer upp i åldern 30-40.

När jag ser alla dessa vackra 40 åringar som brooke shields, och tjejerna från sex and the city, så blir jag precis tagen av deras skönhet. En 50 årig kvinna på stan man ser blir man helt tagen av.

Äldre kvinnor är såå mycket vackrare och så mycket mer eleganta än de yngre.

Dom har stil, både när de kommer till klädsel och smink.
    Och deras sätt att prata på, det är ligger så mycket intelligens bakom.

Så har vi dom unga tjejerna som bara kladdar och kladdar med puder, rosa läppstift, klär sig i kort, kort, kort och knappt några kläder alls och så använder sig av ord som typ, dom ba, vi ba ect

herremingud!

Jag vill bli äääldre fooort!

• Svar på tråden äldre kvinnor är så mycket mer vackra och eleganta än unga, varför förstår inte killar/män detta?
  • Themis

Jag tror bara att du inte har hittat "ditt gäng" än, för alla är faktiskt inte så. Jag hittade mina under universitetstiden, det är det bästa man får ut av att plugga.

• MYCHILD2007
    Themis skrev 2009-07-06 23:42:23 följande:
    Jag tror bara att du inte har hittat "ditt gäng" än, för alla är faktiskt inte så. Jag hittade mina under universitetstiden, det är det bästa man får ut av att plugga.
    Nu hänger jag inte med?
  • mrs Elliott

Alltså..unga killar är vääääldigt intresserade av 30+ kvinnor har jag märkt:)
    Det är visst lite inne nu ,med hel MILF grejen och "cougars".
    Synd att man är gift ha,ha.

• John D

Beror väl på vad man är ute efter antar jag.
    ONS och kk's, då duger blonda "ja ba typ" alldeles utmärkt, men vill man ha någon att prata med då blir det nog gärna någon lite äldre.

• Rothmos

Jag vet inte vad du umgås med för människor, men så där var definitivt varken jag eller mina vänner i den åldern. Byt umgängeskrets kanske?

Sen kan jag nog inte hålla med om att bruttorna i Sex and the City har så mycket att komma med. Det är ju "hon ba å ja ba liksom typ" maskerat i en äldre förpackning.

Handlar inte om ålder, utan hur man för sig.

• Rothmos

mrs Elliott skrev 2009-07-07 11:56:53 följande:

Alltså..unga killar är vääääldigt intresserade av 30+ kvinnor har jag märkt:)Det är visst lite inne nu ,med hel MILF grejen och "cougars".Synd att man är gift ha,ha.
    Ha ha, jag jag är ju tydligen MILF enligt min mans jämnåriga trots att jag bara är fem år äldre än min man och ingen av oss har passerat 30. Ännu.
  • cri

Alltså..unga killar är vääääldigt intresserade av 30+ kvinnor har jag märkt:)Det är visst lite inne nu ,med hel MILF grejen och "cougars".Synd att man är gift ha,ha.
    Vad betyder "cougars"?
  • Agapi
    Rothmos skrev 2009-07-07 12:35:00 följande:
    Ha ha, jag jag är ju tydligen MILF enligt min mans jämnåriga trots att jag bara är fem år äldre än min man och ingen av oss har passerat 30. Ännu.
    men milf kan man ju vara i vilken ålder som helst, sålänge man har barn
  • La Lola

"Äldre kvinnor"...trodde det verkligen gällde äldre o inte vi som bara är 30+.

*mamma till Alma 9 år och Hedda född 13 mars-09*
  • Mrs Moneybags

Tro mig, de flesta män och killar förstår det!

Själv är jag 38 och har inga problem att få uppmärksamhet från det manliga könet

Då menar jag män i alla åldrar...

Livet blir sååååå mycket bättre ju äldre man blir!!!

• Rurik

Det är mest yngre killar som gillar mogna kvinnor, när de sen blir äldre så börjar de uppskatta den ungdomliga fägringen allt mer :)

Svar på tråden äldre kvinnor är så mycket mer vackra och eleganta än unga, varför förstår inte killar/män detta?