• Anonym (bara undrar)

sex med bh?

Hur skulle ni reagera om ni träffar en trevlig tjej som har barn, ni ska ha sex första gången men hon vill inte ta av sig sin BH? Utan alltså ha sex med den på...i övrigt är hon naken.

• Svar på tråden sex med bh?
  • Anonym

Skulle tänka att hon säkert inte är nöjd med sina bröst, pga av barn eller annat, och hoppas att hon känner sig mer bekväm längre in i relationen.

• Anonym

Har man komplex för en kroppsdel är det inte konstigt om man försöker dölja den (det/dom). Förhoppningsvis får hon mer självförtroende och vågar visa brösten lite senare. Ge komplimanger

• Anonym (Mamma)

Ammar hon fortfarande? Jag behöll bhn på första året ungefär, eftersom brösten tenderade att läcka annars.

• Anonym

Jag tar ALDRIG av mig min bh(utom vid duschning).
    Har förhålande och har 3 barn har inte visat mig sedan sista barnet kom.
    Varför?
    Orkar inte se hur de hänger samt en sladrig mage som man aldrig blir av med.
    Eftersom jag vet att min käresta är helt fixerad vid stora fasta bröst,får han söka på annat håll (bilder) ,om han saknar något.Resonerar så som att gillar inte jag dem vet jag att han också är missnöjd,och på nätet finns alla de sorter av bröst,och jag har sett att det är inte de hängiga han sitter och tittar på.Drar slutsatsen att han också är missnöjd........
    Blir så äcklad av dessa häng bröst sparar och gnetar till operation

• Anonym
    Anonym skrev 2009-07-07 11:52:34 följande:
    Jag tar ALDRIG av mig min bh(utom vid duschning).Har förhålande och har 3 barn har inte visat mig sedan sista barnet kom.Varför?Orkar inte se hur de hänger samt en sladrig mage som man aldrig blir av med.Eftersom jag vet att min käresta är helt fixerad vid stora fasta bröst,får han söka på annat håll (bilder) ,om han saknar något.Resonerar så som att gillar inte jag dem vet jag att han också är missnöjd,och på nätet finns alla de sorter av bröst,och jag har sett att det är inte de hängiga han sitter och tittar på.Drar slutsatsen att han också är missnöjd........ Blir så äcklad av dessa häng bröst sparar och gnetar till operation
    Du är fin som du är! Du behöver inte operera dig för att bli nöjd, jobba med dig själv och din självkänsla istället!
  • Anonym (:-S)

skulle heller aldrig ta av mig bhn vid en ny sexuell relation!

• linjes

Att det ser fånigt ut helt näck med bh på...Sen så självklart att tjejen är osäker och inte tycker om att visa brösten

• redneck girl

skulle aldrig ha den på.irriterande att inte släppa dom lösa;) de vill så gärna vara med....

• linjes

7barns mamman skrev 2009-07-07 13:25:34 följande:

skulle aldrig ha den på.irriterande att inte släppa dom lösa;) de vill så gärna vara med....
    Haha mina med
  • Tusentand

Skulle nog tänka att hon var obekväm med att visa dom bara och inte tjata om att få se dom förrän vi vart tillsammans ett tag och hon kände sig bekväm.

Svar på tråden sex med bh?