vad ska jag göra?
Hejsan!
Jag och min sambo fick en underbar dotter för precis en månad sen, saken är den att han redan har två döttrar sen innan med en annan tjej. Dom två tjejerna är 3 och 4 år gammla och bor hos oss varannan vecka. Innan vi fick vår gemensamma dotter så gjorde det absolut inget för mig att han redan hade barn, dom är ju så otroligt gulliga å så men nu när jag fått min dotter så ser jag det inte så längre? vad ska jag göra? just nu önskar jag att jag skaffat barn med nån som inte redan hade barn men det e ju lite sent påtänkt. Han älskar sina barn över allt annat och det var en av sakerna jag älskade med honom men nu vill jag bara att vi ska kunna vara själva med vår dotter och även fast vi är den varannan vecka så käns det aldrig så för han har ALDRIG köpt något till henne själv bara till sina andra två och när vi för första gången skulle köpa ngt till henne gemensamt så gick han genast till avdelningen för lite äldre barn och köpte något till hans andra barn och så är det JÄMT!!! just nu känns det som att det kanske kommer ta slut för jag vill ge ALL min kärlek till MITT barn men det kan jag ju inte eftersom hans andra två också behöver det... så snälla, vad ska jag göra???