Vyssan lull tassar?
Är det nån som haft såna? Och är de verkligen bra? För och nackdelar med såna?
Är det nån som haft såna? Och är de verkligen bra? För och nackdelar med såna?
För oss har de funkat jättebra. Vår dotter hade problem att somna själv i sängen så fick vi låna vyssan-lull tassar och sen har hon accepterat sin säng mycket bättre! Det som är lite minus är att de vaggar inte direkt som en vagga utan det blir lite mer ryckiga rörelser på sängen, men Felicia har ju nöjt sig med det så för oss har det inte spelat nån roll.
aha då är det nog verkligen nåt för oss kanske? Han älskar att bli "ryckt" i vagnen när han ska sova, men vill att han ska sova i spjälsängen istället för att dne där sabla vagnen ska stå i sovrummet jämt!
Ja, gillar han ryckiga rörelser så låter det som de vore nåt för er! Det är ju skönt att slippa ha vagnen i sovrummet jämnt.
Vart finns dom att köpa?? Skulle oxå vilja ha såna =)
För oss har dom funkat super bra! Våran dotter började sova i sin spjälsäng tack vare dessa fötter. Hon har aldrig varit nån som man bara kan lägga ner så sover hon utan hon vill bli gungad till söms. Vi köpte våra på barnens hus
Är oxå intresserad...
Har funderat på att inhandla såna då min dotter vaknar flera ggr per natt och vill bli "puffad på" för att somna om. Men jag är lite tveksam då jag tycker de är så fruktansvärt dyra!
Hon är ju 6½ månad nu så vi kanske inte har så stor användning av dem? Hur länge har ni andra haft nytta av era?
(Varierar väl i och för sig beroende på vilken sorts sovare man har... )
för oss funkade dom inte så bra,men jag tror at det beror på att vi köpte dom lite för sent. han ville bli gungad innan han blev 3 mån. vi har dom fortfarande kvar på sängen..men det e nog dax att ta bort dom..han är 8 mån nu.
vi köpte vårt på babyland,kostar runt 300kr..tror ja
Vi köpte en begagnad spjälsäng och på den var det vyssatassar på, helt suveränt speciellt på natten när hon sover lite oroligt, gungar man bara ett litet tag och så sover hon en timme till eller två =)