• the secret

spå dam i göteborg?

hej
    är det någon som vet en bra spå dam i göteborgs området?
    vore tacksam om någon kunde ge mej nått namn på någon sok kaaaan de hon/han gör och inte sier å gissar,vet en i eskelstuna som e grymt duktig men det är sååå långt tyvärr ,
    kram på er alla

• Svar på tråden spå dam i göteborg?
  • C060908

Det ligger en spådam som många av mina vänner varit hos och som även jag tänkte ge en chans dom säger att hon är väldigt duktig! Hon finns vid Qvidingsgatan ungefär vid munkebäckstorget. Tror inte att hon har något telefon nummer utan att man får gå dit och boka. Hon har en egen "salong" eller vad man skall kalla det.

Har även en annan dam som kommer hem till dig eller att du åker hem till henne jag var hos som var otroligt duktig ska bara leta fram nummret här hemma någonstans så återkommer jag

• the secret

HEJ
    OK VA SNÄLLT! VILL GÄRNA VETA VART MAN FÅR FATT PÅ DOM 2 ALTERNATIV DU SKREV OVAN !
    HON JA VET I ESKELSTUNA KAN BERÄTTA OM ENS LIV OCH OM ENS BARN FOLK RUNT OMKRING OSV,HON E GAMMAL,OCH JOBBAR HEMIFRÅN,SÅ JÄKLA DUKTIG,FATTAR INTE HUR HON KAN VETA ALLT NÄR HON INTE ENS KÄNNER EN,MAN KOMMER DIT OCH HON BET INGET ÄNDÅ KAN HON SÄGA SAKER SOM GJORT OCH VART MED OM..HELT SJUKT,MEN SOM SAGT DET ÄR SÅ LÅNGT BORT !=)

• C060908

the secret skrev 2009-07-07 21:25:43 följande:

HEJOK VA SNÄLLT! VILL GÄRNA VETA VART MAN FÅR FATT PÅ DOM 2 ALTERNATIV DU SKREV OVAN !HON JA VET I ESKELSTUNA KAN BERÄTTA OM ENS LIV OCH OM ENS BARN FOLK RUNT OMKRING OSV,HON E GAMMAL,OCH JOBBAR HEMIFRÅN,SÅ JÄKLA DUKTIG,FATTAR INTE HUR HON KAN VETA ALLT NÄR HON INTE ENS KÄNNER EN,MAN KOMMER DIT OCH HON BET INGET ÄNDÅ KAN HON SÄGA SAKER SOM GJORT OCH VART MED OM..HELT SJUKT,MEN SOM SAGT DET ÄR SÅ LÅNGT BORT !=)
    Sök på eniro på Qvidingsgatan (hållplats) med 17 bussen. så kommer du se det ifrån hållplatsen ligger precis vid björcksgatan.
  • the secret

ska göra detta tusen tack =)

• C060908

the secret skrev 2009-07-07 21:38:54 följande:

ska göra detta tusen tack =)
    Varsegod.. Som sagt återkommer med hennes nummer så fort jag hittat det
  • browniieee
    C060908 skrev 2009-07-07 21:10:16 följande:
    Det ligger en spådam som många av mina vänner varit hos och som även jag tänkte ge en chans dom säger att hon är väldigt duktig! Hon finns vid Qvidingsgatan ungefär vid munkebäckstorget. Tror inte att hon har något telefon nummer utan att man får gå dit och boka. Hon har en egen "salong" eller vad man skall kalla det.Har även en annan dam som kommer hem till dig eller att du åker hem till henne jag var hos som var otroligt duktig ska bara leta fram nummret här hemma någonstans så återkommer jag
    Hur mkt tar hon?
  • thebettygirl

Margitas Öga eller något sådant har jag för mig att hon på Qvidingsgatan heter. Jag kan INTE föreslå henne! Antingen så har jag och två bekanta till mig haft väldigt otur eller så är hon helt enkelt inte bra. Visst, hon var mycket trevlig och sympatisk, men vad det gäller att spå så lyckades hon inte pricka in något, varken saker som varit, eller saker som skulle komma... Ändå var det som hon sa väldigt lätt att tolka på flera olika sätt så att det passade det som passade en själv.

Så, om det finns någon annan som anses bra i trakterna tas tipsa tacksam emot även av mig! Än så länge får jag köra med korten själv och det har t.o.m. gått bättre än vad det gjorde hos Margita. Sen kan det ju vara så också att hon är bättre på att prata med "andra sidan" eller något.

• thebettygirl

Föresten, hon i Eskilstuna. Hur får man tag på henne? Jag brukar åka dit emellanåt och då kanske man kunde passa på att träffa henne

Svar på tråden spå dam i göteborg?