• the secret

duktigt medium?

ett medium som är duktig någonstans ???? =)

• Svar på tråden duktigt medium?
  • the secret

ja,de ok bara dom e duktiga,vad kan dom "tillföra" ? eller vad är dom bra på? =)

• Förändras2012

Eva olsson finns i Staffanstorp
    Monika kommer inte på efternamnet men är syster med eva finns i vittskövle tro det stavas så...
    www.123minsida.se/ewaolsson

finns nummer på sidan... va på en seans med båda helt toppen än så länge så har det mesta stämt gällade vänner med ..vilken upplevelse..:)

• Lilly80

Eva Olsson har jag träffat på en liten sians. Vi var inte så många, bara 10 st. Hon var superduktig, men tyvärr verkade som att båda systrarna var bokade året ut.

• Lilly80

Dom jag har varit nöjda med som jag även har gått på privat sittning med är Kicki från Borås, helt underbar! www.helhetenskraft.com/

och någon som heter Inger, tror att det är Inger Ljunblad ( hittar ingen bild tyvärr på henne så jag är inte hundra på att det är hon jag har varit på) www.samverkan-ljuset.se/

• lilja75

Ma Stjärnliden i Åkersberga. Får kontakt med döda och ger vägledning i livet. Hon är helt underbar.

• mewe

Vad brukar det kosta att träffa ett meduim? Vad är ett rimligt timpris?

• the secret

MÅNGA MEDIUM SOM ÄR RIKTIGT DUKTIGA BRUKAR OFTAST VILJA HJÄLPA MÄNNISKOR OCH DÅ INTE TA SÅ MYCKET BET,HAR PRECIS VART HOS ETT MEDIUM SOM ÄR VÄLDIGT DUKTIG I HALMSTAD DET KOSTADE 300 KR/TIMMEN FINNS RIKTIGA KVACKSALVARE SOM TAR FRÅN 600 KR Å UPPÅT PASSA DEJ TRO INTE PÅ ALLT DU HÖR,OCH TA SAKER MED EN NYPA SALT,FÖR DE FINNS MÅNGA SOM LURAR MÄNNISKOR ...KRAM

• slangbella
    the secret skrev 2009-07-13 18:05:26 följande:
    MÅNGA MEDIUM SOM ÄR RIKTIGT DUKTIGA BRUKAR OFTAST VILJA HJÄLPA MÄNNISKOR OCH DÅ INTE TA SÅ MYCKET BET,HAR PRECIS VART HOS ETT MEDIUM SOM ÄR VÄLDIGT DUKTIG I HALMSTAD DET KOSTADE 300 KR/TIMMEN FINNS RIKTIGA KVACKSALVARE SOM TAR FRÅN 600 KR Å UPPÅT PASSA DEJ TRO INTE PÅ ALLT DU HÖR,OCH TA SAKER MED EN NYPA SALT,FÖR DE FINNS MÅNGA SOM LURAR MÄNNISKOR ...KRAM
    De behöver nödvändigtvis inte vara kvacksalvare bara för att de tar mycket betalt, bara lite giriga
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Axel 081012 ♥¸.?°´¯) ♥
  • R Franklin
    slangbella skrev 2009-07-13 18:07:58 följande:
    De behöver nödvändigtvis inte vara kvacksalvare bara för att de tar mycket betalt, bara lite giriga
    Hur skall man skilja bedragarna ifrån de genuina då tycker du?
  • slangbella
    R Franklin skrev 2009-07-13 20:05:15 följande:
    Hur skall man skilja bedragarna ifrån de genuina då tycker du?
    Ja du, det har jag inget svar på. Men bara för att det är gratis innebär det inte att det är mer äkta. Sen får man väl gå efter den egna magkänslan. Lita på sin egen intuition.

Utan att tänka efter så djupt så gör jag den här jämförelsen: Jag betalar dyra pengar till min frissa just för att hon är bra (och väldigt efterfrågad). Jag väljer inte lärlingen som är billigare eftersom jag vill ha kvalitet. Ok, exemplet är inte lika abstrakt som ett medium, men poängen finns där hoppas jag.

Tycker du att ett medium som inte tar betalt är mer trovärdigt?
  • R Franklin
    slangbella skrev 2009-07-13 20:39:14 följande:
    Ja du, det har jag inget svar på. Men bara för att det är gratis innebär det inte att det är mer äkta. Sen får man väl gå efter den egna magkänslan. Lita på sin egen intuition.
    Att det är gratis eller dyrt är verkligen inget bevis för äktheten, det håller jag med om. Men varför inte enbart vända sig till medium som låtit testa sig?
  • Jesspa80

Jag använder bara svanenmärkta medium, det känns tryggast.

• slangbella
    R Franklin skrev 2009-07-13 20:48:03 följande:
    Att det är gratis eller dyrt är verkligen inget bevis för äktheten, det håller jag med om. Men varför inte enbart vända sig till medium som låtit testa sig?
    Ja, varför inte.
  • R Franklin
    slangbella skrev 2009-07-13 20:52:04 följande:
    Ja, varför inte.
    Kanske för att de väldigt sällan tycks gå med på att testa sig? Eller kanske för att de som trots allt går med på det hittills alltid misslyckats?
Svar på tråden duktigt medium?