duktigt medium?
ett medium som är duktig någonstans ???? =)
ett medium som är duktig någonstans ???? =)
Beror lite på var i landet:) Vet två i skåne som är toppen ..
ja,de ok bara dom e duktiga,vad kan dom "tillföra" ? eller vad är dom bra på? =)
jag bor i skåne berätta vem och på vilket sätt dom är bra,snälla
Eva olsson finns i Staffanstorp
Monika kommer inte på efternamnet men är syster med eva finns i vittskövle tro det stavas så...
www.123minsida.se/ewaolsson
finns nummer på sidan... va på en seans med båda helt toppen än så länge så har det mesta stämt gällade vänner med ..vilken upplevelse..:)
Eva Olsson har jag träffat på en liten sians. Vi var inte så många, bara 10 st. Hon var superduktig, men tyvärr verkade som att båda systrarna var bokade året ut.
Dom jag har varit nöjda med som jag även har gått på privat sittning med är Kicki från Borås, helt underbar! www.helhetenskraft.com/
och någon som heter Inger, tror att det är Inger Ljunblad ( hittar ingen bild tyvärr på henne så jag är inte hundra på att det är hon jag har varit på) www.samverkan-ljuset.se/
Ma Stjärnliden i Åkersberga. Får kontakt med döda och ger vägledning i livet. Hon är helt underbar.
Vad brukar det kosta att träffa ett meduim? Vad är ett rimligt timpris?
MÅNGA MEDIUM SOM ÄR RIKTIGT DUKTIGA BRUKAR OFTAST VILJA HJÄLPA MÄNNISKOR OCH DÅ INTE TA SÅ MYCKET BET,HAR PRECIS VART HOS ETT MEDIUM SOM ÄR VÄLDIGT DUKTIG I HALMSTAD DET KOSTADE 300 KR/TIMMEN FINNS RIKTIGA KVACKSALVARE SOM TAR FRÅN 600 KR Å UPPÅT PASSA DEJ TRO INTE PÅ ALLT DU HÖR,OCH TA SAKER MED EN NYPA SALT,FÖR DE FINNS MÅNGA SOM LURAR MÄNNISKOR ...KRAM
Jag använder bara svanenmärkta medium, det känns tryggast.