• Anonym

Knullgunga?

Någon som använt/har en sådan? Bra/dåligt?

Tell me about it!

• Svar på tråden Knullgunga?
  • Anonym

Ingen? *Puffar*

• Anonym (surriga saker)

Neeej... men är nyfiken!

• Anonym

Jag är också sugen på skaffa en sån, men vill veta mer om den...

• Hugge47
    Anonym skrev 2009-07-07 23:39:09 följande:
    Någon som använt/har en sådan? Bra/dåligt? Tell me about it!
    Det är vi också ute efter.
    Har du hittat någon ännu?
    Det skall vara kul, annars är det så tråkigt!
  • Anonym (Kanon!)

Vi har ingen egen..tyvärr...men vi var hos några kompisar som har en, ja ni vet! en kväll med god mat och vin så berättade de att de hade en sådan, de själva använde de inte inne huset utan de hade en krok i taket i deras friggebod dit brukade de smyga ut när kåtheten smög på..nu var det ju inte sämre än att vi skulle övernatta i deras friggebod.....och ja vi använde den flitigt.....helt underbar, tror vi skall införskaffa en sådan!!

• sthlmarn
    Anonym (Kanon!) skrev 2010-05-20 10:45:17 följande:
    Vi har ingen egen..tyvärr...men vi var hos några kompisar som har en, ja ni vet! en kväll med god mat och vin så berättade de att de hade en sådan, de själva använde de inte inne huset utan de hade en krok i taket i deras friggebod dit brukade de smyga ut när kåtheten smög på..nu var det ju inte sämre än att vi skulle övernatta i deras friggebod.....och ja vi använde den flitigt.....helt underbar, tror vi skall införskaffa en sådan!!
    Och hur ser en sån ut?
  • MickeN1973
    hogge pogge skrev 2010-05-20 12:12:57 följande:
    Och hur ser en sån ut?
    Friggeboden eller knullgungan?
  • sthlmarn
    MickeN1973 skrev 2010-05-20 12:58:11 följande:
    Friggeboden eller knullgungan?
    Hahahaha....ja, friggeboden skulle jag ju kunna leta efter för den lät trevlig
  • Alexander77

denna gunga e nice: Gunga

annars om ni inte har nån stans att hänga den tycker jag personligen att denna e superb: Harness den e lite prisvärdare också
    :D hittade massa kul på sveavillage.com
    hoppas du hittar de du söker
Svar på tråden Knullgunga?