Baby Björn Babysitter 123
De jag har pratat med påstår att baby björn babysitter 123 är en investering och att barnet stormtrivs i den. Funderar att köpa den nya Balance Air, någon som har provat den?
De jag har pratat med påstår att baby björn babysitter 123 är en investering och att barnet stormtrivs i den. Funderar att köpa den nya Balance Air, någon som har provat den?
Max vägrade sitta i sin 1-2-3, babysitter var inte hans grej alls! Denna gång tänker jag låna av någon & se vad bebis tycker innan det inhandlas egen!
Vi var lyriska över den till ettan och använde den varje dag i nästan ett års tid.
Bebis nr två vägrar alla babysitters efter 4-måndagen (både 1-2-3 och en med vibration) hon försöker bara häva sig upp och vill helst ligga och rulla på golvet.
Men tills hon blev 4 mån fungerade den toppen även till henne och hon _kan_ fortfarande tänka sig att gungas i den på liggläget när hon är lite småtrött.
Baby Björn har tydligen dragit in ALLA babysitter balance pga att man hittat en metallbit i tyget i Japan. Så nu kan man inte köpa en sådan på några veckor...
123 är BÄST.... jag köpte en begagnad men modellen är ju den samma även om man köper ny... vi har använt våran fram tills nu ( 6 månader) och jag tackar gud för att den har underlättat mitt liv som bara den,,,
Tycker barnet om babysitter är BB sitter väldigt bra. Tycker det inte om sitter så är det strunt samma vad du har.
Satsa på en beganad BB säger jag.
Hej är det oki att köpa en baby björn babysitter 1-2-3 på blocket för 500kr som har använts till 2 barn??