Snabbt svar! Ni som har Micki lära gå vagn
Någon som vet om Mickis lära gå vagn konfetti har hjul som man kan ställa in så de går trögt, när barnet ska lära sig gå?
Tacksam för snabba svar!
Någon som vet om Mickis lära gå vagn konfetti har hjul som man kan ställa in så de går trögt, när barnet ska lära sig gå?
Tacksam för snabba svar!
Alla Mickis vagnar går att ställa in - men inte så det går jättetrögt.
De rullar på rätt bra även med den "trögaste" inställningen.
lägg stora kataloger elelr böcker i vagnen istället
jag trodde jag gjorde fel eftersom den inte gick så trögt som jag tänkt mig. innan du köper mickis kanske du kan prova andra märken o se om de funkar bättre.
Vill bara tillägga att mina faktiskt har lärt sig att gå med sina, trots avsaknaden av broms - utan vare sig fläskläppar eller blåtiror
Många gånger är det nog vi mammor som är lite för hariga och inte tror att ungarna fixar det
Bugar och bockar för svaren!
Förlåt om jag kommer och snor din tråd ett litet tag TS och är lite OT.
Men hur gamla var era barn när dom började med gåvagn??
Och hur långt hade dom kommit utvecklingsmässigt då? (tex börja ställa sig upp mot möbler, lärt sig att ta emot sig när dom trillar från tex sittandes m.m.)
Min goding är snart 9 månader och reser sig mot väggar och bord utan problem. Han har även lärt sig att sätta sig ner från stående isället för att köra fritt fall ;) Tänkte börja lite försiktigt med gåvagnen och se om han gillar den...
Vi köpte vagnarna i julklapp åt våra, då var de ca. 5 månader.
Sen blev de väl inte intressanta förens ett par-tre månader efter det, ungefär i samma veva som de började krypa och resa sig mot möbler.
Nu blir de snart ett år och springer och skjutsar varandra dagligen i dem