• Niinaaa

Vårdnadsbidrag

Är det nån som vet i vilka kommuner vårdnadsbidraget finns? Det på 3000:- man får om man är hemma med barn

• Svar på tråden Vårdnadsbidrag
  • Niinaaa

Åh jag måste veta.........

• Busbellan

man får nog gå in på respektive kommuns hemsida och kolla. Det finns gamla listor på nätet, men de är inte alls aktuella längre.

Mamma till Nora, August och Ella
  • Anne69

Är det inte viktigare för dig att få veta om det finns i din kommun? För du bedriver väl inte undersökande journalistik ?? Kolla din kommuns hemsida, det brukar stå på samma ställe där barnomsorgen beskrivs.

• Niinaaa
    Anne69 skrev 2009-07-10 15:13:38 följande:
    Är det inte viktigare för dig att få veta om det finns i din kommun? För du bedriver väl inte undersökande journalistik ?? Kolla din kommuns hemsida, det brukar stå på samma ställe där barnomsorgen beskrivs.
    Tänkte flytta till en annan kommun men jag har redan kollat upp det
    Det finns inte
  • Lillton

di.se/Nyheter/%3Fmenusection%3DDinaPengar%3BDinaPengar%26ArticleID%3D2007%255C03%255C21%255C7669

Kolla denna adress så ser du vilka kommuner som sagt ja, respektive nej och vilka som inte svarat.

I värnamo där jag bor finns det.

• Busbellan
    Lillton skrev 2009-07-17 09:07:55 följande:
    Glöm det... man får söka och det blev typ fel...Kolla istället denna:www.vardnadsbidraget.se/winlose_0806.asp
    Den är tyvärr inte så aktuell den listan
    Står nej på vår kommun, men här var det drygt ett år sedan man beslutade om att införa vårdnadsbidrag
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Niinaaa

Men jag har ju skrivit redan i tråden att jag kollat upp det

Svar på tråden Vårdnadsbidrag