• tjejen87

pulverdiet!

hejhej. har kört på pulver ett tag, men fick nu idag höra att de e okej att dricka fun light samtidigt istället för bara vatten?
    lät intressant för mej, då jag börjar få svårt att få i mej allt vatten ja behöver varje dag..
    så vet ni om de e ok, och gör de ngn skillnad på dieten om man dricker bara vanligt vatten, eller också fun light?

• Svar på tråden pulverdiet!
  • Umetjejen79

Cambridge har en egen "lättdryck", men den får man inte dricka om man kör ren kur. Vet inte hur det är med Fun Light.

• Totti

fun light är ju inte så bra att dricka i vanliga fall eftersom den innehåller sötningemedel, har hört någonstans att man kan lika gärna dricka vanlig saft eftersom fun lighten inte är såå bra att dricka. tycker att du ska försöka att hålla dig till vatten, pressa i lite citron eller skiva gurka och ha i en karaff med vatten. Mycket bättre!!

Lycka till!

• Jesster

Det är kalorimängden som det hänger på och du får dricka lightprodukter som Cola light och Cola zero. Vet inte hur lite kalorier det är i just Fun light men jag skulle tro att det är helt okej att dricka.

Vad kan jag dricka när jag väljer Ren kur?
    Vanligt vatten är det jag rekommenderar. Du kan dricka kaffe och te utan socker och mjölk (sötningsmedel går bra), kolsyrat bordsvatten i måttlig mängd och även light-drycker i måttlig mängd.
    www.viktklubben.nu/viktklubben/faq.shtml

Den som söker han finner - www.google.se
Svar på tråden pulverdiet!