• volvo bm 814

    Ont i livmodern

    Hade äl för en vecka sedan och då passade vi på. Fem mensstrationer sedan mitt x.
    Nu har jag ont i livmodern och yr + illamående. Om det är ännu ett x om ägget blivit befruktat, kan man känna av ett x så tidigt? Har inte testat än för det är för tidigt. Är orolig för ännu ett.

  • Svar på tråden Ont i livmodern
  • tovelito

    Tror inte att du känner det så tidigt. Försök inte att oroa dig även om det känns svårt efter ett X. Har själv 2 X bakom mig och 1 mf men äntligen väntar vi på en liten nu.

    Om du blir gravid så tänk då inte att du väntar ett nytt X utan ett barn!

    Lycka till i framtiden!

  • AnnaHväxjö

    Jag hade ett X i maj och denna månaden verkar det som om jag hade egen äl, då jag tidigare inte haft det känns det fantastiskt.
    Men jag är som du väldigt orolig. Jag har haft ont sedan äl främst i äggstockarna och även i äggledaren och där äggledaren satt. I övrigt har jag ont i ryggen och är otroligt trött. Funderar percis som du på varför det gör så ont? Jag har inget svar på din fråga tyvärr men för mig känns det bra att andra undrar och känner som jag. Tänkte att du kanske skulle känna lika...
    Jag hoppas så att det ska vara en ny graviditet och att de ska hitta något på detta VUL:et så det inte blir som förra gången. Nu har jag bara en äggledare kvar ju.
    Lycka till med allt!!!
    Kram

  • volvo bm 814

    Jag är ännu mer orolig nu. Mensen är försenad, brösten känns konstiga. Vågar inte grav.testa. Det känns hemskt.
    Kanske har det tagit och sitter rätt. Mycket rör sig i huvet just nu.

  • Stella 78

    Testa! Endast då kan du ju få svar! Nu mår du ju bara dåligt och om du testar och får positivt får du ju komma in tidigare och göra vul för att säkerställa att det sitter på rätt ställe denna gång!

    Berätta hur det går! Håller tummarna för dig!

  • volvo bm 814

    Nu när jag väl testade fungerade inte testet som det skulle. Båda rutorna var tomma. Kontrollstrecket som visar att testet fungerar kom inte upp. Så det blir ett nytt test.
    Har fått mjölkkörtlar i brösten dessuotm.

Svar på tråden Ont i livmodern