Hjälp med "Ansökan om studiemedel" CSN
Jag ska fylla i min "Ansökan till studiemedel" till CSN men jag kan INGENTING om sånthär har nyligen skickat in min ansökan om att läsa fyra stycken 100p kurser på NTI, på heltid, från 10aug - 25dec. Finns ingen att fråga så FL är mitt hopp!
Under "B" Studietakt för övriga utbildningar (gäller en komvux)" - ska jag kryssa i 100%? Eftersom jag kommer att studera heltid.
Jag vill gärna ha en mindre lånedel än den som är som "standard", hur gör jag då? Som jag förstått är det ca 5000kr i lånedel, men sammanlagt med bidragssumman, så blir det ca 7800kr och så mycket pengar behöver jag inte (och det blir ju mer att betala tillbaka sen). Om jag väljer färre veckor med lån, får jag bidrag för alla veckor då men ibland inget lån eller hur funkar det isåfall?
Det var nog allt för nu, återkommer väl med en uppdatering om fler frågor dyker upp tack på förhand!