• pialotta

Vad heter låten jag är ute efter?

Jag har ett litet problem som jag hoppas att någon kan hjälpa mig med. Jag satt och bläddrade igenom mina ungdomsfotografier och såg en bild som fick mig att minnas en låt som jag nu ej kommer ihår titeln på. Låten var väldigt populär någon gång 1998-2001 och var utländsk(alltså inte engelska vad jag kommer ihåg) Det fanns en speciell dans till denna som många på krogarna kände igen, typ som macarena och låten började med ett pussljud. Är det någon som känner igen vilken låt jag menar? Jag vet att det inte är mycket att gå på.

• Svar på tråden Vad heter låten jag är ute efter?
  • reserverad

The ketchup song eller nåt sånt?

• Maddejansson
    Namnam skrev 2009-07-08 23:49:18 följande:
    Tarkan!
    Jajjemänsan, gissa ja me på :P
  • SaraSara

jag gissar oxå på the ketchup song. Tarkan var det väl ingen speciell dans till, det var väl den puss-låten?

• Kaerleksbarn
    pialotta skrev 2009-07-08 23:48:19 följande:
    Jag har ett litet problem som jag hoppas att någon kan hjälpa mig med. Jag satt och bläddrade igenom mina ungdomsfotografier och såg en bild som fick mig att minnas en låt som jag nu ej kommer ihår titeln på. Låten var väldigt populär någon gång 1998-2001 och var utländsk(alltså inte engelska vad jag kommer ihåg) Det fanns en speciell dans till denna som många på krogarna kände igen, typ som macarena och låten började med ett pussljud. Är det någon som känner igen vilken låt jag menar? Jag vet att det inte är mycket att gå på.
    Åååh jag vet ju vilken du menar, ska bara komma på det ;)
  • Kaerleksbarn

Las Ketchup va första man tänkte på med dansen, men det är inte den.. är en grekisk grupp har jag för mig!

• Kaerleksbarn
    Namnam skrev 2009-07-08 23:51:51 följande:
    Ketchup

tarkan

Deeen ja, tarkan ;)
Svar på tråden Vad heter låten jag är ute efter?