Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym (ovetande)

blöt

Har ett för mig STORT problem. Så fort min man tar på mig eller vi ska ha det mysigt tillsammans blir jag plaskblöt. (Ska tillägga att jag fött 2 gemensamna barn)
    Jag tycker att detta är jättejobbigt då jag "tror" att han inte gillar det utan att jag torkar av mig i underlivet under hela samlaget. Blir så spärrad av detta att min lust försvunnit nästan helt.
    Tog upp detta häom kvällen då jag blev ledsen för att jag inte kände att jag duger som jag är... Minr man blev förvånad o frågade om jag inte torkade för min egen skull... Verkligen inte men för mig känns det som om han lika gärna kunde ha sex med en hink vatten :(
    Någon annan som har samma problem? Jag önskar jag vore lite torrare.

• Svar på tråden blöt
  • Anonym (Avis Man)

Vill som man bara säga att jag blir avundsjuk på er. Finns inget sexigare än en kvinna som blir totalt plaskblöt i fittan. Fråga din man du kommer bli förvånad.

• Anonym (tjej)

Finns inget bättre än att höra ljudet från sin egen blöta fitta när man blir fingerpullad.. Blir askåt av det..

• Anonym (Avis Man)

Anonym (tjej) skrev 2009-07-09 08:12:29 följande:

Finns inget bättre än att höra ljudet från sin egen blöta fitta när man blir fingerpullad.. Blir askåt av det..
    Skönt o höra att fler kvinnor gillar det. Blir du oxå sådär tokigt plaskblöt?
  • Anonym (tjej)

Anonym (Avis Man) skrev 2009-07-09 08:13:34 följande:

Anonym (tjej) skrev 2009-07-09 08:12:29 följande:
    Skönt o höra att fler kvinnor gillar det. Blir du oxå sådär tokigt plaskblöt?
    Ja det blir jag.. och ingen har klagat hittills. Alla har blivit mer kåta utav det..
  • CinnamonGirl

Jag har samma "problem"... men inget jag besväras av, tvärtom tycker jag att det är härligt! Då vet jag dessutom att jag kan sexa utan att det ska göra ont! {#lang_emotions_smile}

Someday my ship will come in, but with my luck I'll be at the airport.
  • Anonym (ovetande)

oki... men jag känner ju knappast något när jag är så blöt:( När jag torkat av mig så känns det mer för oss båda (tror jag)

• Tomtom

Anonym (ovetande) skrev 2009-07-09 11:25:16 följande:

oki... men jag känner ju knappast något när jag är så blöt:( När jag torkat av mig så känns det mer för oss båda (tror jag)
    Gillar du att bli slickad då?
  • John D

Om du kanske skulle ta och sluta tro så mycket och istället lyssna på din man, så kanske han kan få ge sin syn på saken? :)
    Du har skapat ett problem som inte finns. :)

• figurehead

Anonym (ovetande) skrev 2009-07-09 11:25:16 följande:

Precis som John 77 säger. Fråga din man om vad han tycker.

Om det känns mer efter att du torkat lite så kan jag förstå att det är ett problem för dig. Men prata med din man om det. Jag tror inte det är ett problem för honom.
  • bubbenn

Anonym (Avis Man) skrev 2009-07-09 08:09:09 följande:

Vill som man bara säga att jag blir avundsjuk på er. Finns inget sexigare än en kvinna som blir totalt plaskblöt i fittan. Fråga din man du kommer bli förvånad.
    jag håller med. min flicka blir likadan och ju blötare destå kåtare blir man :) så jag tycker bara att du ska vara stolt..
    sex brukar kunna vara lite blött, desutom har du säkert nya lakarn i nån garderob :D
  • CinnamonGirl

Ju blötare desto bättre... och skulle det bli besvärande kan man ju alltid ha en frottéhandduk under.

Someday my ship will come in, but with my luck I'll be at the airport.
  • Anonym (ovetande)

Jag funderar på om min man skulle svara ÄRLIGT då... För honom borde det ju oxå kännas mer när jag torkar mig? Ja visst kanske det är så att det blitt en fix idé för mig men det blockerar mig så mycket att jag tappar lusten.

• figurehead

Anonym (ovetande) skrev 2009-07-10 00:11:55 följande:

Jag funderar på om min man skulle svara ÄRLIGT då... För honom borde det ju oxå kännas mer när jag torkar mig? Ja visst kanske det är så att det blitt en fix idé för mig men det blockerar mig så mycket att jag tappar lusten.
    varför skulle han inte svara ärligt?

Han kanske inte vill att det ska kännas mer, det känns kanske helt perfekt för honom.

Jag tror det här är ett större problem för dig än för honom.

Men fråga honom, han har ju svaret.
  • Anonym

Jag har samma problem. Känner bara något i början när vi har sex, sen blir det så blött så känseln försvinner.  Så himla trist.  Jag torkar och det känns bättre en stund, sen blir det för blött igen.  Min kille vill inte att jag torkar alls, för han gillar när det är blött, men samtidigt så har han problem med att komma då, så jag antar att det ändå inte känns så mycket för honom heller.  Jag njuter inte alls när det inte känns något, och har svårt att låtsas att jag gör det.
    Finns det inget annat man kan göra än att torka?

• keis

Jag hade älskat att vara med dig, att smaka på dig, gud vad jag älskar den magiska saften ;)

• noraa

TS, det här är nog i ditt huvud. De flesta män blir helt lyckliga av en plaskblöt fitta (jag har i och för sig inte träffat de flesta män, det är en grov generalisering, men jag säger det ändå). Jag blir inte alltid så där jättevåt utanpå, jag blir våt inuti men det är sällan som det droppar och rinner. Det händer ibland och när min snubbe känner det stönar han alldeles saligt "du är så våt", eller någon annat osammanhängande med samma andemening. Jag tolkar det som att han gillar det.

Att det blir så vått att det blir för lite friktion är så klart ett problem. Kan man lösa det med andra ställningar? Eller genom att komma fortare innan det hinner bli för blött?

• xzper

Oj du skulle bara veta hur kåt dom flesta män blir av en plaskblöt fitta! Det är ju det bästa som finns, ju blötare desto bättre. Det visar ju bara hur kåt du är, hur mycket du tänder. Tänk så här då.. tänk om du inte blev blöt, om du bara var helt torr hela tiden oavsett vad han gjorde eller du gjorde. Hur kul skulle det vara och hur ledsen skulle han bli då?

Ja det är väldigt många, får nog säga dom flesta tjejer jag varit med tycker det är pinsamt när dom blir blöta. Jag tycker det är synd, det är så härligt ju! Var stolt över att du blir så blöt och njut av sexet, säg åt honom sluta torka och blir det blöt fläck i sängen som någon av er måste sova på så lägg en handduk där då. Svårare än så är det inte Lycka till nu.

• Anonym

Problemet uppstår ju när det blir så blött att det inte känns något. Se mitt tidigare inlägg (15).

Svar på tråden blöt