• La Lola

Tack Robban

Tack Robban (Oneleg Jämtland) för att du är en sån underbar bonuspappa till min Alma!

När jag ser er sitta intill varandra i soffan på kvällen ler mitt hjärta.
    Och varje kväll så är pussen på kinden en del av kvällsproceduren. Missar hon en kväll, ja då får du en extra dan efter istället. {#lang_emotions_heart}

Du ser henne, du hör henne (vem kan undgå det förresten), du finns där för henne oavsett vad det gäller.

Alma skulle inte kunna ha en bättre extrapappan än Dig! {#lang_emotions_heart}

Tillsammans är vi, jag, du, Alma och Hedda, en familj.
    En riktig familj, precis som jag vill ha det.

Tack Robban för den underbara människa du är! {#lang_emotions_kiss}

*mamma till Alma 9 år och Hedda född 13 mars-09*
  • Svar på tråden Tack Robban
  • Oneleg Jämtland

Ja vad säger man?

Har alltid tänkt på oss som "oss", vi ÄR ju en familj och Alma är en del av den trots att jag inte är hennes pappa.

Känner mig så hedrad av att hon tycker så bra om mig som hon gör, och att hon kan krypa upp i mitt knä trots att hennes mamma sitter i andra änden av soffan.

Vill ge henne ett bra liv helt enkelt.

När allt du har är en hammare, ser alla problem ut som en spik!
  • La Lola
    Lillfjompa skrev 2009-07-09 11:02:23 följande:
    En sån annorlunda tråd. Men så kärleksfull! Håll hårt i varandra!
    Jag tröttnade på att läsa alla klagtrådar om bonusbarn o dyl helt enkelt.

Det är så trist att man inte ska kunna känna familjekänsla o acceptera varandra i den familjen man trots allt är.
  • La Lola
    Oneleg Jämtland skrev 2009-07-09 11:00:26 följande:
    Ja vad säger man? Har alltid tänkt på oss som "oss", vi ÄR ju en familj och Alma är en del av den trots att jag inte är hennes pappa. Känner mig så hedrad av att hon tycker så bra om mig som hon gör, och att hon kan krypa upp i mitt knä trots att hennes mamma sitter i andra änden av soffan. Vill ge henne ett bra liv helt enkelt.
    {#lang_emotions_heart}
  • Lillfjompa

La Lola skrev 2009-07-09 11:04:45 följande:

Jag tröttnade på att läsa alla klagtrådar om bonusbarn o dyl helt enkelt. Det är så trist att man inte ska kunna känna familjekänsla o acceptera varandra i den familjen man trots allt är.
    Tycker så!
    Ni verkara vara en underbar liten familj!

Ha det toppe o ta handom varandra, i vått o torrt!
  • La Lola
    Lillfjompa skrev 2009-07-09 11:06:54 följande:
    La Lola skrev 2009-07-09 11:04:45 följande: Tycker så! Ni verkara vara en underbar liten familj! Ha det toppe o ta handom varandra, i vått o torrt!
    Tack.
  • Lillstrumpa79

Åh, måste hoppa in & kramas lite Vilka sötnosar ni är!
    Har oxå en bonusdotter & jag älskar henne innerligt & gör absolut ingen skillnad på henne & bio-son.

Ta hand om er!!

• La Lola
    Lillstrumpa79 skrev 2009-07-09 11:15:53 följande:
    Åh, måste hoppa in & kramas lite Vilka sötnosar ni är! Har oxå en bonusdotter & jag älskar henne innerligt & gör absolut ingen skillnad på henne & bio-son. Ta hand om er!!

Nä, här görs det ingen skillnad heller.
    Tack o lov!

Kram!
  • La Lola

Nää, nu har jag läst en sån där tråd igen som gör mig förbannad.

• Mittilvet

Ditt barn verkar normalbegåvat - grattis

Svar på tråden Tack Robban