• Culete

Sexiga och trendiga superkorta frisyrer - link me up! =)

Jag är urusel på att googla efter frisyrer. Snälla hjälp mej finna lite inspirationsbilder på superkorta, sexiga frisyrer (mörkt hår om det spelar roll)...
    Skall klippa mej senare idag.

beauty.about.com/od/hairstylephotogalleries/ss/sleekhair_3.htm
    beauty.about.com/od/hairstylephotogalleries/ss/sleekhair_6.htm

Gillar tex de två ovan men föredrar om det är ännu kortare eller som bild nr 1 i längsta laget...

• Svar på tråden Sexiga och trendiga superkorta frisyrer - link me up! =)
  • juzze

Har du klippt dig än förresten? Är nyfiken på resultatet!

• Culete

Ja, jag klippte mej - mkt likt länken du gav, juzze. =)
    Lite kortare vissa ställen dock och mer definerat vid "polisongerna och sidan av ansiktet". Lite kasst förklarat. Nöjd är jag men det är mer pojkigt än vad jag tänkte först. But me like. =)

(Har varit rakad ett ex antal ggr tidigare, me love short hair!)

• juzze
    Hallonmask skrev 2009-07-09 22:23:12 följande:
    Ja, jag klippte mej - mkt likt länken du gav, juzze. =) Lite kortare vissa ställen dock och mer definerat vid "polisongerna och sidan av ansiktet". Lite kasst förklarat. Nöjd är jag men det är mer pojkigt än vad jag tänkte först. But me like. =) (Har varit rakad ett ex antal ggr tidigare, me love short hair!)
    Åh, jag vill också raka mig. Men jag vågar inte riktigt än. Hehe. Men nästa sommar kanske.. Men det är väl iofs ingen jätteskillnad mot nu. Har 9 mm i nacken och på sidorna, och så lite "spret" (eller slickat, eller vad man ska säga, beroende på humör) uppepå huvet.

Har du tagit nån bild? Blev nyfiken.
Svar på tråden Sexiga och trendiga superkorta frisyrer - link me up! =)