• Anonym (Vill...)

Hur gör ni när ni ska ha sex i duschen???

Hur vi än försöker så får vi inte till det

• Svar på tråden Hur gör ni när ni ska ha sex i duschen???
  • Anonym (1)

bakifrån. nåt annat är vi nog inte tillräckligt viga för att kunna göra.

• PluttAnna

En ben upp över hans höft och böjer det andra lite smidigt.. haha. Eller bakifrån. Handfat i närheten som man kan luta sig emot är attans smidigt ^^

• Anonym (Vill...)

Anonym (3) skrev 2009-07-09 21:47:37 följande:

Doggystile
    Dum fråga men vad är det...
  • Anonym

Vi står mot varandra och jag lyfter lite på ena benet, ofta hjälper mannen till. Han kommer (tyvärr) inte in hela vägen när vi står så, men bra ändå!

• regnbågspappan

hmmmm är sex endast penetrering för er????

tvålar in varann, hela kroppen med en skön tvättsvamp sen tar man och smeker bort tvållöddret sakta saktakänner det varma vattnet rinna ner längs de heta kropparna när man står tätt tätt, en av oss (oftast jag) låter tungan glida ner längs halsen och bröstet kryper ner på knä och börjar slicka vet faktiskt inte hur detaljerad man får va här???? men suger den långt ner i halsen iaf och vänder killen och börjar leka med min tunga mellan hans skinkor för att göra honom redo......penetreringen sker oftast doggy...

• qwerty66

slänger ut kärringen så jag får runka ifred :P

• regnbågspappan
    qwerty66 skrev 2009-07-10 05:56:24 följande:
    slänger ut kärringen så jag får runka ifred :P
    hahaha dra ut na i duschen och sätt på na istället LOL
  • qwerty66

jo men då är det inte sex i duschen.. .jag är fan för gammal för att hålla reda på alla ben och sånt med tvål och schampoo och allt annat som finns där... jag skulle nog ta livet av mig om jag försökte nått annat än en stilla stund av att älska mig själv...

Svar på tråden Hur gör ni när ni ska ha sex i duschen???