• Bebislängtan82

Bussresa till Ullared

Jag och killen vill gärna åka till Ullared och vi vet att det finns bussresor där man åker tidigt på morgonen och sen hem igen med samma buss på eftermiddagen. Men vi hittar ingenstans där vi kan kolla upp detta. Vi ska åka ifrån Linköping.

Någon som vet? Vi har googlat men hittar inget speciellt där heller

Är 2010 vårt år
  • Svar på tråden Bussresa till Ullared
  • Teso

Tror att de finns info om sånt på Gekås egna hemsida... Har för mig att vi kollade där när vi funderade på att åka..

• Bebislängtan82

Jo fast där står det att det inte går några turer i sommar vilket vi tycker är väldigt konstigt iofs

Är 2010 vårt år
  • sasssyy

det låter väldigt underligt... jag brukar alltid åka bussresa, men med ett företag från Hjo (nu bor jag i Göteborg så det blir ett annat företag då) och det är ju såååå mycket smidigare. förslag är att googla på bussresa+ullared+linköping

• TRE E

Min dotter vill åka så jag har letat på nätet och ringt massor av bolag. INGEN som åker på sommaren.
    När skolorna börjar är det inga problem att hitta resor.

• Bebislängtan82

Jo jag hitta med resor i augusti och framåt men killen jobbar sista dagen idag och har sen 3 veckors semester,är ju då vi skulle vilja åka. Han kan inte åka mitt i veckorna sedan då han jobbar.

Tack för länkarna,ska kika på dom

Är 2010 vårt år
  • Bebislängtan82
    TRE E skrev 2009-07-10 11:02:23 följande:
    Min dotter vill åka så jag har letat på nätet och ringt massor av bolag. INGEN som åker på sommaren.När skolorna börjar är det inga problem att hitta resor.
    Det är sjukt alltså. Är ju mest på sommaren man vill dit
    Är 2010 vårt år
  • sasssyy

ja fast det är ju på sommaren folk vill ha semester.. även chaffisarna...

De flesta bussresor går dessutom på lördagar, finns några få som går mitt i veckan så då kan ni väl få till det även om killen jobbar.

Annars vet jag att Swebus Expres har tidtabell med hållplats i Ullared, blir väl lite mäckigt om man handlar megamycket men de bussarna har ju lika mycket bagageutrymme som bussresebussarna.

• soozii

Om du har tillgång till Corren (Östgöta correspondenten) så kika bland annonserna där. Jag tycker att man ser dagligen annonser med bussresor hit och dit

• Bebislängtan82

Mmm fast vi bestämde att vi ska låna en bil istället eftersom det blir svårt att  få en bussresa som ska passa in för oss båda.

Är 2010 vårt år
Svar på tråden Bussresa till Ullared