• Biene

TV-program på holländsk TV

Det har kommit några nya avsnitt av den holländska varianten av Spårlöst (Spoorloos). För er som är intresserade att se några adoptionsberättelser (även om programmen är på holländska), följ nedan länkar:

Hyang, adopterad från Korea:
    player.omroep.nl/

Maya, adopterad från Nepal:
    player.omroep.nl/

Pip, adopterad i Australien:
    player.omroep.nl/

Systrarna Vasantha och Pushparani, adopterade från Sri Lanka:
    player.omroep.nl/

Tvillingarna Shiromi och Namalee, adopterade från Sri Lanka:
    player.omroep.nl/

Bröderna Warsiah och Wayhono, adopterade från Indonesien:
    player.omroep.nl/

• Svar på tråden TV-program på holländsk TV
  • zariha

Hej på dig kan du skriva namn på filmen Tack.

• ViljaDrömma

och om man inte kan holländska?! Går det att få text på engelska?

• Biene
    zariha skrev 2009-07-10 18:35:04 följande:
    Hej på dig kan du skriva namn på filmen Tack.
    Om du klickar på länken så kommer en sida upp där du har en "TV-ruta" i övre vänstra hörnet som visar exakt det avsnitt som jag listat (efter lite reklam först).
    ViljaDrömma skrev 2009-07-10 19:01:13 följande:
    och om man inte kan holländska?! Går det att få text på engelska?
    Tyvärr så har de ingen engelsk textning, men mycket går att förstå ändå och stora delar av programmet utspelar sig utomlands där det oftast pratas engelska. Det kommer så lite program om adoption på svensk TV så jag tittar på allt jag kan hitta, engelska, franska, tyska och holländska kanaler...
  • ViljaDrömma
    Biene skrev 2009-07-10 19:24:17 följande:
    Om du klickar på länken så kommer en sida upp där du har en "TV-ruta" i övre vänstra hörnet som visar exakt det avsnitt som jag listat (efter lite reklam först).

Tyvärr så har de ingen engelsk textning, men mycket går att förstå ändå och stora delar av programmet utspelar sig utomlands där det oftast pratas engelska. Det kommer så lite program om adoption på svensk TV så jag tittar på allt jag kan hitta, engelska, franska, tyska och holländska kanaler...
    Okej! Tack för tipset. Och Ja, det går faktiskt att förstå rätt okej märker jag nu...
Svar på tråden TV-program på holländsk TV