• BumbleBee88

Ofärgat urin?!?!

Jag är i v.33+6 och har sedan igår haft färglöst urin när jag gått på toa. Man ser liksom inte att jag kissat efteråt, man kan inte göra skillnad på vattnet i holken och urinet.

Någon som varit med/är med om något liknande ?! Har aldrig varit med om detta förut.

Bebis är också ovanligt lugn, men detta oroar jag mig inte så mycket över eftersom det kan vara olika mycket aktivitet från dag till dag

• Svar på tråden Ofärgat urin?!?!
  • BetongMorsa

Så kan det bli om jag kissar ofta. Så urinet inte hinner få färg så att säga. Morgonurinen är ju i regel mörkare.

• BumbleBee88

Jo jag har också funderat på det med att när man dricker mycket vätska så blir det mycket ljusare, men jag dricker inte mer än vanligt, nästan på mindre nu när det inte är varmt ute .. känner mig liksom inte törstig och då glömmer jag att dricka vilket inte är bra, men tvingar i mig lite glas emellanåt ..

Ska lägga märke till det imorgon på morgonen när jag kissar och se om det är mörkare för då är det ju i alla fall som det ska vara

• Delfinen

När det är varmt ute så tar ju kroppen hand mer om vätskan också, än att man kissar ut så mkt överskott..

Svar på tråden Ofärgat urin?!?!