regnbågsbaby skrev 2009-07-11 01:04:26 följande:
HEj! Så har jag oxså..det är en jättejobbig känsla..men just nu tycker jag det är mer irriterande att bebisen trycker upp sina fötter i revbenen så hårt han bara orkar...det gör sååå ont...jag trycker tillbaka dom..men såfort jag släpper eller tar bort handen så är fötterna tillbaka på samma ställe..och det värsta är att det inte spelar ngn roll hur jag ligger står eller dyl för det går inte få honom att ändra ställning.. Jag blir såå arg tillsist när det gör så ont..och jag försökt få bort fötterna minst 50 gånger.. *suck* Jag hade
BF igår..så det bästa vore om han ville komma ut..men inte ens det verkar han fatta.. *muntergök*
Uuuh, låter inte heller direkt trevligt. denna lilla gosse i magen sparkar inte mamma sin i revbena längre, vilket jag är väldigt tacksam för, det upphörde när magen gick ner.
Men den här känslan av att vara bajsnödig HELA tiden är sjuk och idag är den ännu värre, känns som jag måste göra det NU och sen även fast jag gjort det så känns det igen *suckar djup* Nä nu får han ta och komma, hade egentligen BF igår också enligt min sm. Men jag blev framflyttad 8 dagar, inte för jag någonsin kan förstå hur detta barn blivit till eftersom vad jag vet måste man ha ägglossning o sex ;) Meeen jag klagar inte ;)