• Anonym (Ågren)

Spådommar, ska man tro på sånt?

Jag har blivit spådd via nätet och fick då "veta" att vi inte kommer få någon mer bebis. Vi som precis dragit igång bebisverkstan igen för att få ett syskon till våran lilla snöflinga. Usch *gråter* jag vill ju så gärna ha en liten till.
    Ska man tro på sånt här?!?!?!

Blev snittad med förra barnet och har läst att det kan bli svårare att bli gravid igen då, ska det nu inte bli nån bebis alls *panik*.

Jag ska aldrig aldrig aldrig mer låta mig bli spådd, mår skitkass nu! Det här skulle ju bara va en kul grej. Så som man gjorde med stenar när man va liten (om det är nån mer här som gjorde så ) hur många barn får jag när jag blir stor ni vet *l*. Never again säger jag bara!!!!!!!!!!!

Usch peppa mig lite snälla ni!!!!!!!!!!!!

• Svar på tråden Spådommar, ska man tro på sånt?
  • Deeniz

Spådd över nätet!? Bara ordet "INTERNET" får mej att ta allt med en nypa salt!
    Har själv spått mej men då har jag träffat personen som spår mej och gjort det hemma hos henne!

Hur 17 skulle "nån" kunna spå din framtid genom en dator!?

Jag vet i alla fall att det du råkat ut för är bluff! Det funkar inte så!
    Är själv medial och skulle inte kunna få glimtar om en persons energi över
    en dator! Så är det bara gumman

Många tar det här med spådomar och dyl för lätt..
    det funkar inte så..

Oroa dej inte och fortsätt ni med bebisverkstaden med glada miner och GLÖM det här för det är enligt mej rent skitsnack!

Många Kramar

• discodivan

nädu, jag har alltid litat på andar och ringar. skulle få 3 barn poke pojke flicka. sa till alla under senaste grav att det var en liten Hulda. ut kom en Helmer. och nu kanske det är en 4:a på g så NEJ. Man kan alltid styra sitt eget öde

• sötäpplet

Om du överhuvudtaget tror på sånt där, gå till någon som du ser ansikte mot ansikte.

Jag tar allt sånt med en nypa salt. Blev t.ex. spådd att jag kanske skulle vara ihop med min sambo tom sommaren, inte längre. Kan ju säga att det inte direkt slog in...

• Anonym (Ågren)

Tack tjejer!!! Känns bättre nu, ska skita i den där så kallade spådommen ett stort fett stycke. Vi ska ha en bebis till så är det bara .

(Det kostade mig iaf inget att bli spådd om ni undrade)

• Deeniz

Nej det var väl en jäkla tur att det var gratis

• cipy

Jag tycker du ska ta det med en nypa salt.spådom är kul tycker jag och man ska inte tadet för allvarligt jag tror man lät kan göra det när man själv har en jobbig tid i sitt liv och när man går och grubblar sån är jag iallafall.Tänk istället att det som händer ska hända det är ödet och att det finns inga svårigheter utan bara nya möjligheter.Det finns alltid någon menning med allt som händer oss och vi finner alltid en ny väg,efter något svårt eller något bra.Så är livet uttmaningarna väntar runt hörnet.Tro på dej själv så är det mesta av livet lite enklare,och kom ihåg du är aldrig ensam.

• Anonym

Alla spådomar måste man ta med en nypa salt. Jag själv gick till en spådam som är rätt känd i Sthlm... hon sa att min sambo skulle lämna mig för en annan MAN & att han skulle drabbas av nån sjukdom som skulle göra honom handikappad... När jag gick därifrån & satt i bilen på väg hem ville jag bara köra in i bergväggen.... Jag grät förtvivlat... Men men..... Han lämnade mig inte för en annan man & detta är snart 6 år sedan & han är inte handikappad! Men spådomen ledde till JÄTTEMYCKET svårigheter för mig & i mitt förhållande... & än i dag är jag till viss del drabbad av den. Fick veta att hon sysslade med en hel del svart magi.... kanske va de det som jag fick..... Så via internet/telefon & även ögonkontakt.... ta ALLT med en nypa salt.... Stor kram ifrån mig....

• Sheyla

Spådommar är självförverkligande påhitt. Så nej sånt ska du INTE tro på.

• Anonym

Anonym som skrev om spådamen i Sthlm; lät ju inte alls kul det där. Ska själv iväg imorgon till en medial tjej i Sthlm och blir nu nervös för att det är samma. Tror och hoppas att det inte är samma person. Den tjejen som jag ska till är certifierad och verkar superseriös, men man vet ju aldrig...

• Sheyla

Är mycket nyfiken.. VARFÖR går man till sådana här personer?

• silhuett

Varför inte vänta och se vad framtiden har att utvisa, istället?

• Anonym

Kan bara prata för mig själv, anledningen till att jag ska gå till ett medium är att jag själv är medial (har dock inte jobbat på att utveckla min förmåga) och har haft en hel del "övernaturliga" upplevelser på sista tiden. Jag är rädd för att jag samlat på mig negativ energi efter detta och vill gå till ett "proffs" för att höra vad hon ser runt omkring mig. Behöver hjälp med att lära mig att stänga "av och på" min förmåga. Så ser det ut för mig!

• Alvi

Om det var gratis så är det nog mycket troligt att det bara var "blajblaj"... men jag vet minst två stycken som spår via mail/telefon.... Vem/var var det?

• Sleepyhead

håller med Sisu. Gå till en riktig istället som pratar rakt ut från luften om man säger så.. jag gjorde det o allt som hon sagt (Samira från Israel) har gåt in. Tro inte på saker från Internet... lätt gjort att tänka på mej strunta i det

• Sleepyhead

"lätt gjort att tänka på MEN ..." ska det stå

Svar på tråden Spådommar, ska man tro på sånt?