• Anonym (vilken?)

Ladyspot eller LAYAspot?

Recensioner tack! :)

Har en butik i stan som säljer Ladyspot, eller ska jag betala mer och skicka efter en LAYAspot?

Hittade många positiva recensioner om den sista, men ingen om den första.. Nu vänder jag mig till er!

Come on! Make my day

• Svar på tråden Ladyspot eller LAYAspot?
  • Anonym (vilken?)

*puff*

• Angels Fall First

Har provat layaspot och var inte alls nöjd. Den ligger väl i någon låda någonstans. Men jag vet att många andra varit helnöjda med den så... 

mina svenska bostäver kommer och går
  • Anonym (vilken?)

Angels Fall First skrev 2009-07-11 11:53:17 följande:

Har provat layaspot och var inte alls nöjd. Den ligger väl i någon låda någonstans. Men jag vet att många andra varit helnöjda med den så... 
    Varför var du inte nöjd? Jag såg att några skrivit att den inte var så kraftig vib i den.. men det är ju olika på hur man vill ha det, tänkte jag. Eller är det jättedålig vibration i den? :-/

Jag är ute efter en leksak jag kan använda med min partner, utan att den "tar över" så att säga.
  • Anonym (vilken?)

asch.. jag puffar väl igen..

• Angels Fall First
    Anonym (vilken?) skrev 2009-07-11 11:55:35 följande:
    Angels Fall First skrev 2009-07-11 11:53:17 följande: Varför var du inte nöjd? Jag såg att några skrivit att den inte var så kraftig vib i den.. men det är ju olika på hur man vill ha det, tänkte jag. Eller är det jättedålig vibration i den? :-/ Jag är ute efter en leksak jag kan använda med min partner, utan att den "tar över" så att säga.
    Ja, dels var vibrationerna inte så kraftiga som jag vill ha dom, men sen gillade jag inte utformningen heller och speciellt inte ihop med någon annan, det skulle vara bara bökigt. Jag tycker iofs att det inte finns något som kan slå ett vibrerande ägg och dom fungerar ihop med killen också - även fast han inte är ett jättefan av vibrationerna kanske  
    mina svenska bostäver kommer och går
  • Anonym (love it!)

Jag har en layaspot och jag fullkomligt älskar den! Kommer på mindre än 10 minuter varje gång

Svar på tråden Ladyspot eller LAYAspot?