Vita fläckar på kroppen i vecka 35
Är i vecka 35.
Jag har upptäckt att jag har massor av vita fläckar på kroppen.Tydligast på ryggen. Nån som känner igen?
Är i vecka 35.
Jag har upptäckt att jag har massor av vita fläckar på kroppen.Tydligast på ryggen. Nån som känner igen?
Pigmentfläckar? Det fick jag förra graviditeten när jag hade vart i solen.
nej..det är inte piggmentfläckar. Utan fläckar under huden...som om blodet inte cirkulerar tillräckligt bra?!
Fick piggmentfläckar under min förra graviditet och det ser inte alls ut som det.
puff
Det hade jag på benen när jag började samla massa vätska, ser typ ut som små fläckar utan blod i typ eller va man nu ska säga.
Så hade jag iaf.
Ring din BM iaf så du kan koppla av..
Har du mkt vätska? jag fick så på fötter och händer när jag var gravid..
När jag var gravid med vårt andra barn fick jag vita fläckar under armarna liksidigt och även på höfterna. Det visade sig senare vara vitiligo, en autoimmun sjukdom som kan ligga latent i kroppen och bryta ut vid t ex en graviditet.
Inte kul.. men det behöver ju inte betyda att det är det du har, detta är ju ganska ovanligt..
Min barnmorska såg att jag hade det på benen och händerna och sa att det är ett tecken på att man är svullen .
Jag har fått massa sådana vita fläckar. Främst på ställen som utsätts för sol.....bröst, armar, mage. Kopplar det till graviditeten i samband med solning...