• hemliga ängeln

Fina bakgrunder? (blogg.se)

Var hittar ni alla fina bakgrunder till era bloggar? Jag letar och jag letar och de känns larviga och fula och den jag har nu är skitful faktiskt... Vill göra blogggen fin nu när jag äntligen har börjat lyckas göra den fin

• Svar på tråden Fina bakgrunder? (blogg.se)
  • Luloo

jag hittar på google och lite överallt,... resten bygger man upp själv med photoshop och liknande, men även en enkel färg i bakrunden kan vara skitsnygg!

• Luloo

yes, det finns en funktion som heter bildsökning, tryck där och sök, jag brukar söka på Pattern, bakrund(på engelska) blogg.se osv.. bara fantasin sätter stopp på sökorden

• penelope

Gillar du scrapbookinbakgrunder och sådan desig så har jag precis lagt upp de bästa länkarna där du finner massor av snyggt. Kika in under kategorin bloggtips i sådana fall =)
    Det finns även vanliga bakgrunder i dessa länkar också.

www.pinuppa.webblogg.se

Hoppas du hittar något snyggt :)

• Luloo

det fanna mycket snyggt på den sidan, kanske lånar man till nästa blogg..

• penelope

Säg till om ni söker något mer eller kika på de andra inläggen om bloggtips. Rensar bland alla länkar jag har i datorn. Och det är mycket bra länkar =)

Jag har inte rensat klart än, så det kommer upp fler snart.

Ha en bra dag!

www.pinuppa.webblogg.se

• Ellen081227

hej...
    vet ni hur man lägger inm bakgrund på blogg.se?
    jag har försökt med hjälp av bloggdesign och designa din blogg. men det funkar verkligen inte.

• penelope
    Ellen081227 skrev 2009-07-15 09:26:33 följande:
    hej...vet ni hur man lägger inm bakgrund på blogg.se har försökt med hjälp av bloggdesign och designa din blogg. men det funkar verkligen inte.
    Jo du måste spara bakgrunden i din blogg först och sen går du in där bilden finns och kopierar adressen och lägger in i stilmallen. Behöver du mer exakt beskrivning så säg bara till =)
  • Ellen081227

tro mig. jag har försökt. har vart inne på alla möjliga sidor för att få hjälp. men det går verkligen inte..

• penelope
    Ellen081227 skrev 2009-07-15 21:21:08 följande:
    tro mig. jag har försökt. har vart inne på alla möjliga sidor för att få hjälp. men det går verkligen inte..
    Jag kan hjälpa dig om du vill, inga problem ;)

Har du valt din bakgrund bara och sparat den bland dina bilder så kan jag lägga in den åt dig =)

Maila mig bomerang4u@hotmail.com

Jag behöver bara din inloggningsuppgifter ;)
Svar på tråden Fina bakgrunder? (blogg.se)