Klorin+rengöringsmedel!
Behöver er hjälp!Idag när jag skulle torka golvet hällde jag vatten och rengöringsmedel i spannen som vanligt!Hade en gammal fläck i trägolvet som jag inte fått väck så jag har köpt klorinspray som jag tänkte jag skulle testa.Sprayade några sprut med sprayet och lät det verka lite.Sedan skrubbade jag medborste och torkade med moppen.Den moppen använde jag sedan till att torka hela golvet i tv-rummet.Min 6 månaders dotter låg och sov i rummet bredvid med dörren öppen.En stund senare kom jag på att man ju aldrig ska blanda klorin och rengöringsmedel pga att det kan bildas klorgas.Tänker på min lilla dotter som ju låg i detta!!Efter en stund vaknade hon och jag lade mig bredvid henne i sängen och somnade så då stod ju detta i spannen med denna blandningen i ca 1 timme.Ringde giftinformationen som sade att jag skulle avvakta och vara uppmärksam på symtom som hosta och stickande ögon.Problemet är bara att hon har blivit förkyld och har hosta så det är ju inte så lätt att avgöra vad som är vad!Kan inte sluta tänka på detta och skulle vilja åka och kolla så hon inte fått en kemisk lunginflammation.Finns det någon som kan hjälpa mig med hur jag ska göra!!!!!!!!!!!