• Tösen 81

v 6 känns som mensvärk på natten..

Är i v 6 (5+3) en del nätter har jag som mensvärk kan vara riktigt hungrig också som ett sug från magen, kan tänka mig att magkatarr känns så.. Magen blir aldeles uppsvälld och hård man blir lite orolig och undrar om allt är som det ska.
    Kan man ha så i början på grav. eller är det något som är fel?

• Svar på tråden v 6 känns som mensvärk på natten..
  • Lena

Mensvärken är sannoligt livmodern som växer, det växer mycket sådär i början.

• Tösen 81

så jag kan vara lugn då?
    växer det mest på natten när man slappnar av lite mera?

• Lena

Tösen 81 skrev 2009-07-12 10:19:02 följande:

så jag kan vara lugn då? växer det mest på natten när man slappnar av lite mera?
    Nej men du känner det mera när du är avslappnad.
  • Aprilia77

Det är en bra grej att känna molande värk under graviditeten, då vet man att det växer!

• Pumaaaan

Jag hade så varje natt fram till V 12, sålänge du inte blöder och har ont tycker jag inte du behöver oroa dig :)

• Tösen 81

tack så mkt för era svar känner mig lugnare nu. ska försöka att inte oroa mig..

• camillaja

Skönt att höra, är också 5+3. Var just inne och sökte info om det...

TACK!

• fyrklöver81

Åh skönt att höra , jag har molvärk på kvällen men inte på dagarna. Sen har jag mer ömma bröst direkt när jag vaknar på morgonen, knepigt. ?
    Men så ska det kanske vara.

• Pumaaaan
    fyrklöver81 skrev 2009-07-17 22:11:57 följande:
    Åh skönt att höra , jag har molvärk på kvällen men inte på dagarna. Sen har jag mer ömma bröst direkt när jag vaknar på morgonen, knepigt. ?Men så ska det kanske vara.
    Du är helt normal
Svar på tråden v 6 känns som mensvärk på natten..