• golvåtak

BRIO GO?

Hej,

jag står i valet och kvalet (som så många andra..) men nära på att satsa på en brio go.

jag undrar bara, tycker man inte att en så liten sittdel känns liten och omysig? den känns så liten om man tex jämför med en hesba eller liknande.
    kan man bädda mysigt i en sån liten sittdel?

ni som har eller har funderat på en brio go, vad tycker ni om den??

tack..

• Svar på tråden BRIO GO?
  • fruganL

Vi funderade på en Brio Go (bland många andra) eftersom min man är ganska lång. Men vi slutade fundera tvärt när vi fick höra att inga delar på vagnen går att ta av och den är således omöjligt att tvätta, går bara att torka av. Det verkar ju mysigt när ungen blir magsjuk och kaskadkräks i hela vagnen.

• golvåtak

aha, ja.. tänk att jag kom faktiskt att tänka på det sist jag tittade på den. men tänkte att herregud det måste ju gå att ta av på något sätt. men hähäpp..

nä, det är helt klart en stor nackdel. ännu mindre mysigt alltså.

Verkar som om man får välja bort mysfaktorn för svängbara hjul och liten smidig vagn?

jag vägrar köpa en bugaboo pga att den är så låg! herregud min man kommer ju knäcka ryggen varje gång han ska ta upp den lilla.

inga andra erfarenheter av brio go någon?
    eller HESBA?

• golvåtak

aha, ja.. tänk att jag kom faktiskt att tänka på det sist jag tittade på den. men tänkte att herregud det måste ju gå att ta av på något sätt. men hähäpp..

nä, det är helt klart en stor nackdel. ännu mindre mysigt alltså.

Verkar som om man får välja bort mysfaktorn för svängbara hjul och liten smidig vagn?

jag vägrar köpa en bugaboo pga att den är så låg! herregud min man kommer ju knäcka ryggen varje gång han ska ta upp den lilla.

inga andra erfarenheter av brio go någon?
    eller HESBA?

• fruganL
    golvåtak skrev 2009-07-12 17:02:37 följande:
    Marknaden kryllar ju av smidiga vagnar med svängbara hjul som är mysiga!
Svar på tråden BRIO GO?