• 740tjejen

Emmaljunga scooter modeller

Är lite sugen på en mer sulky lik vagn till Edvin nu och såg på blocket att beginners i trollhättan har en nu. Det är en Emmaljunga scooter -08 är den prisvärd eller ska ja se efter nått annat. Den verkar bra då jag bor på landet och är mycket i skogen. och positivt att den kostar under 2000.- då budgeten inte är så stor. Mvh Hanna

• Svar på tråden Emmaljunga scooter modeller
  • Pruttiluskan

Jag har Emmaljunga scooter pro lime till min dotter & är jättenöjd! :)

• 740tjejen

Har du bild på den. :) Jag tänkte köpa scooter,n från 08 den i helt svart med reflexstripe

• Pruttiluskan

Jo, nånstans, men kan lägga in senare...ska iväg snart...
    Min modell tillverkas inte längre!
    Kolla in på www.emmaljunga.se

• Mamma 03  08

Hej 740tjejen!
    Beginners har även emmaljunga scooter 2.0 2010 års modell för 2195:-
    De är för närvarande den billigaste barnvagnsaffären i hela västra götaland. Jag var där i lördags och visst är årsmodell 08 fin men 2010 är mycket finare och har bättre utrustning. Jag har en specialutgåva sommaren 09 och ska nu köpa en 2010 för den har mer och bättre utrustning såsom större varukorg, mer liggläge än den förra och bättre fotbroms. Jag skulle själv lägga pengar på en 2010.

Men köper du en -08 så lär du inte bli besviken. Jag är supernöjd med min vagn och vill som helst inte byta bort den om jag skulle få en miljon för den , men jag kan erkänna att jag är vagnstokig och vill gärna ha de senaste. Jag måste bara prova den nya modellen. Jag skulle råda dig till att åka rätt så snart till beginners så att du inte blir utan den färg du vill ha. De är ju den största barnvagnsaffären och få en vagn för det pris de har kan du inte förutom hos Nids4kids i Göteborg ,kan du inte få, vad jag vet, i hela sverige.

Som sagt, så kommer du inte ångra ditt köp.Det är mitt bästa köp av vagn som någonsin gjort då jag har nästan provat alla vagnar ifrån Brio och Emmaljunga.

• 740tjejen

Låter toppen. Får se om färgen finns kvar, annars blir de nått annat :) men har fått 2000.- av sambon och köpa ny vagn för. :) kanske kan ja lägga ut lite själv. har inte så mö i inkomst. men ska dit på onsdag :)

Svar på tråden Emmaljunga scooter modeller