• Anonym

Erfarenhet av fettsugning?

Nu är jag pisstrött på min jäkla degklump till mage!!
    Jag är smal i övrigt, men magen ser ut som faan... Jag mätte midjemåttet idag för första gången på längre, och fick en chock!
    Från innan jag fick barn så hade jag ett midjemått på säg cirka: 75 cm.
    Nu är det uppe i 91!!! Det är ju inte klokt!

Jag vill så gärna bli av med min mage, men jag känner att jag ändå inte har tid att träna. Så jag kom och tänka på fettsugning. Visst, det låter som: "Jävla latmask!"
    Men om jag känner mig själv rätt så..

Ni som har erfarenheter utav fettsugning:
    Vad kostar det? Vart gjorde ni det någonstans? Blev ni nöjda med resultatet? Har ni synliga ärr nu efteråt?
    Jag vill veta ALLT!

• Svar på tråden Erfarenhet av fettsugning?
  • Anonym

tror inte du får göra detta då det finns vissa krav att du har bra hög bim

• Anonym
    Anonym skrev 2009-07-12 23:08:28 följande:
    tror inte du får göra detta då det finns vissa krav att du har bra hög bim
    Jaså? Trodde man kunde vara normalviktig och fettsuga ett visst parti på kroppen ändå.. Synd då!
  • LyckligtSlut
    Anonym skrev 2009-07-12 23:15:34 följande:
    Jaså? Trodde man kunde vara normalviktig och fettsuga ett visst parti på kroppen ändå.. Synd då!
    Det kan man. Ring runt och fråga. Alla ställen har inte samma regler. De träffar dig och gör en bedömning.
  • Anonym (!)

Finns inga krav på bmi (antar att det var det du menade?) om man ska bekosta operationen själv. Jag var relativt smal men hade en mage och "love handels" som aldrig ville försvinna så opererade mig för ca 10 år sedan.. Kostade ca 23.000 kr, gjorde det i Falköping på kosmetisk kirurgi och blev otroligt nöjd! Gjorde fruktansvärt ont efteråt och blev sjukskriven i tre veckor men det var det värt. Blev som sagt super nöjd med resultatet men idag pga bristande motion och ett barn senare ser jag likadan ut igen tyvärr.
    Skulle absolut inte tveka att göra om det igen om jag hade ekonomiska möjligheter..

• Anonym (maj)

Jag har gjort en bukplastik då det i mitt fall inte fanns något fett kvar att suga efter viktnedgång, men en hel del skinn som hängde å slängde.

På min klinik måste man vara normalviktig för att få bästa resultat.

Svar på tråden Erfarenhet av fettsugning?