• Rigor

    Nya kompisar runt Sundsvall, Timrå, Härnösand sökes!

    Hallå hallå!

    Jag, singelmamma (30+) och min pojke som är 5 år vill hitta nya polare!

    Tjejer som killar, stora som små, helt enkelt roliga kompisar som vill umgås! Vi är sugna på utflykter, gå på bio, åka och bada, kolla in lekparker, hoppa i bollhav, spela krocket, ha picknick mm mm. Kanske till och med några dagars semester tillsammans?

    Vi är två glada, knasiga, påhittiga, busiga och snälla mysproppar som letar efter andra goa typer, stora som små! Vore så kul att hitta lite nya vänner!



    Skriv skriv skriv!

  • Svar på tråden Nya kompisar runt Sundsvall, Timrå, Härnösand sökes!
  • Panope

    Hej hopp

    Jag bor i Härnösand
    Sambo och fyra barn

    Alltid roligt att lära känna nya människor då många jag känner (kände) flyttat från stan ...

  • Th15

    Hej. Har 2 barn som är 4 och 6 år. Är sugen på nya vänner då maken valt att skilja sig och jag känner mig ensamst i världen om det fortfarande är aktuellt. 

    Hälsningar Maria 

  • FallenAngelNr1000

    Konstigt, när jag som man försökte göra en liknande tråd så raderades den direkt med anl av att det är förbjudet att skapa sig kontakt via familjeliv för att es utanför familjeliv.

  • MsM84

    Jag vill tipsa om föreningen Ladies Circle som är för tjejer upp till 45 år. Där ses man regelbundet  och hittar på olika saker och binder vänskapsband. Föreningens motto är friendship and service. Finns runt om i hela landet. 

Svar på tråden Nya kompisar runt Sundsvall, Timrå, Härnösand sökes!