• Mammajessi

Någon som har blogg.se och kan hjälpa mig med design?

Har en blogg på blogg.se och undrar om någon kan hjälpa mig med designen, den just nu är så tråkig.
    Vill ha en personlig bakrund osv.
    har bilder osv men sen då?
    tacksam för hjälp.

Har du tips och trix för bloggliv så lämna dom gärna här tex olika funktioner mm.
  • Svar på tråden Någon som har blogg.se och kan hjälpa mig med design?
  • Jojo 85

jag vill oxå ha hjälp.. testade att lägga upp bild som bakgrund.. men då blir det ju samma bild flera ggr.. som rutor.. fult, fult, fult..

• Katy Perry

Jag skulle kunna hjälpa dig, min bloggadress är lovemum.blogg.se och jag har gjort designen själv, om du ville se på vilken nivå jag ligger

• Mammajessi
    Jojo 85 skrev 2009-07-13 16:16:08 följande:
    jag vill oxå ha hjälp.. testade att lägga upp bild som bakgrund.. men då blir det ju samma bild flera ggr.. som rutor.. fult, fult, fult..
    Du ska ha en bra bild som passar att bli uppradad flera gånger..
  • Mammajessi

I min blogg kan man se att jag lagt in lite, men en del har utgott eller nått då dom ej visas korekt längre, och det är inte fint alls, har glömt hur man la in och vart man fan webb design osv.
    men en snygg bakrund och en snygg front vill jag ha hjälp med!!!

• Jojo 85

Katy Perry skrev 2009-07-13 16:25:55 följande:

Jag skulle kunna hjälpa dig, min bloggadress är lovemum.blogg.se och jag har gjort designen själv, om du ville se på vilken nivå jag ligger
    din blogg var ju super fin lagom mycket som händer men ändå personlig!
  • Jojo 85
    Mammajessi skrev 2009-07-13 17:53:47 följande:
    I min blogg kan man se att jag lagt in lite, men en del har utgott eller nått då dom ej visas korekt längre, och det är inte fint alls, har glömt hur man la in och vart man fan webb design osv.men en snygg bakrund och en snygg front vill jag ha hjälp med!!!
    såg att vi valt samma mall
    www.jojossmultronstalle.blogg.se
  • Jojo 85
    Mammajessi skrev 2009-07-14 11:57:37 följande:
    Har vi!!Den råsa är ju söt men så tröttsam, inte min stil alls håller på att få lite hjälp så ska bli sååå spännande men fortsätt lämna tips och tri på hur man gör osv.vill ju gärna lära mig.
    javiss e den söt.. men precis som du säger.. tröttsam lite för platt och opersonlig lixom
Svar på tråden Någon som har blogg.se och kan hjälpa mig med design?