Min flickvän har aldrig fått orgasm...
Min sambo och jag har varit tillsammans i över tio år. Båda är runt 30 och vi har barn tillsammans. Min flickvän har alltid varit blyg när det gäller sex, hon är inte speciellt intresserad. Vi har sex cirka 3-4 ggr/mån. Hon tar aldrig några initiativ i sängen och har aldrig fått orgasm. Jag vill gärna att hon ska få uppleva det. Hon är aldrig ens nära när vi har sex. Hon säger att hon inte får det när hon smeker sig själv heller, vilket enligt henne själv händer väldigt sällan.
När jag ger henne oralsex får jag bara hålla på ett kort tag sen drar hon sig undan. Hon säger att det är skönt men ändå får jag inte fortsätta. Jag älskar sex och skulle inget hellre än att även hon ska kunna få orgasm.
Jag har föreslagit att vi ska se en porrfilm tillsammans, läsa erotiska noveller eller berätta vad vi fantiserar om, men hon vill inte. En sexleksak är hon inte heller intresserad av. Mitt förslag var att köpa en "rabbit" som hon kan använda för sig själv. När hon känner sig säker kan vi använda den tillsammans, men hon vill inte.
Vad ska vi göra? Kan man gå och prata med någon? Jag försöker att inte pressa henne, men eftersom hon inte tycker att det är något problem, strävar hon inte efter någon förändring. Detta innebär att jag känner mig oattraktiv och "inkompetent" i sängen.
Jag tror inte hon vet vad hon "missar" om hon aldrig får uppleva en orgasm.
Vi har försökt prata om vårt sexliv (när jag tar upp det) men hon är alltid ointresserad och säger att hon inte vet varför det blir som det blir.
Jag älskar ju henne och skulle inte kunna tänka mig att lämna henne.
Någon som varit i samma situation? Tips? Råd?