• midsommar 2006

när börjar halva reapriset på lindex

Någon som vet när halva reapriset, eller köp 2 betala för 1, kan tänkas börja på Lindex? Har för mig att det började kring den här tiden förra året.

• Svar på tråden när börjar halva reapriset på lindex
  • Cecci78

de brukar skicka ut sms om man är män registrerat sitt mobilnr, väntar också på att det ska börja

• midsommar 2006

Väntar oxå på sms...men tänkte att någon hört något i någon butik eller så. Jag brukar få mina sms vid lunch och förmodar att en del får flera timmar innan men det kanske inte stämmer. Skulle vara bättre om man fick dem på morgonen så man har någon chans att planera lite.

• murreior

Har den inte redan börjat?? Tyckte mig se stora plakat i skyltfönstret förra veckan om halva reapriset? (kan ha fel)

• HugoochVilma

Hmm, sms:et brukar komma några dagar innan den "officiella" rean börjar.....

~*~*~*~*~*~* Älskade barn du är mig kär ~*~*~*~*~*~*~
  • lilyanna

Det började idag i vår butik i Linköping iaf, med ta 2 betala för 1 på alla reavaror.

Oliver 070327, lillebror BF 090814
  • Cecci78
    lilyanna skrev 2009-07-14 20:05:46 följande:
    Det började idag i vår butik i Linköping iaf, med ta 2 betala för 1 på alla reavaror.
    då är det olika för här var det inte det :(
  • Lucky

Inte här i Uppsala iaf, inte på gränby där var jag idag...

• Sandrakim

Den här tråden vill jag hålla liv i!! Jag kan nämligen inte få något sms om när rean börjar i Sverige eftersom jag bor i Finland. Varför handlar jag inte i Finland då, undrar ni?! För att jag bor på Åalnd och det är närmare till Norrtälje och Stockholm än vad det är till Åbo.

• midsommar 2006

Någon som sett/hört något idag?

• HugoochVilma
    midsommar 2006 skrev 2009-07-15 11:21:36 följande:
    Någon som sett/hört något idag?
    Nope, inget än
    ~*~*~*~*~*~* Älskade barn du är mig kär ~*~*~*~*~*~*~
Svar på tråden när börjar halva reapriset på lindex