när börjar halva reapriset på lindex
Någon som vet när halva reapriset, eller köp 2 betala för 1, kan tänkas börja på Lindex? Har för mig att det började kring den här tiden förra året.
Någon som vet när halva reapriset, eller köp 2 betala för 1, kan tänkas börja på Lindex? Har för mig att det började kring den här tiden förra året.
de brukar skicka ut sms om man är män registrerat sitt mobilnr, väntar också på att det ska börja
Väntar oxå på sms...men tänkte att någon hört något i någon butik eller så. Jag brukar få mina sms vid lunch och förmodar att en del får flera timmar innan men det kanske inte stämmer. Skulle vara bättre om man fick dem på morgonen så man har någon chans att planera lite.
Har den inte redan börjat?? Tyckte mig se stora plakat i skyltfönstret förra veckan om halva reapriset? (kan ha fel)
Hmm, sms:et brukar komma några dagar innan den "officiella" rean börjar.....
Det började idag i vår butik i Linköping iaf, med ta 2 betala för 1 på alla reavaror.
Inte här i Uppsala iaf, inte på gränby där var jag idag...
Den här tråden vill jag hålla liv i!! Jag kan nämligen inte få något sms om när rean börjar i Sverige eftersom jag bor i Finland. Varför handlar jag inte i Finland då, undrar ni?! För att jag bor på Åalnd och det är närmare till Norrtälje och Stockholm än vad det är till Åbo.
Någon som sett/hört något idag?