• Nettis1981

Ruby underwear??

Har lyckats gått på gratis erbjudande på trosor..hur dum får man vara..men,men gjort är gjort. Tänkte väll att det är väll bara att säga upp och så är det bra med det..men icke tydligen. Googlade på detta och det verkar som att det är en massa tok kring dem.

tänkte kolla om det är någon som haft problem och vet hur man bäst löser det? Sista datum för uppsägning är 30 juli..vill vara säker att jag inte får mer från dem...och därför kollar jag här om någon vet. Har mailat dem..men hittar ingen hemsida där man kan säga upp medelmskap eller så.
    Ruby står det högst upp på räkningen(som är på 0kr iof) men som betalningsmottagare står "Divine underwear"
    Vore jätteglad om någon vill hjälpa mig hur jag bäst gör för att vara säker på att jag blir uppsagd..

• Svar på tråden Ruby underwear??
  • Markisa

Jag har också nappat på samma erbjudande. Avbeställde sen via mail. Har dock inte fått något svar men det brukar komma efter ett tag. Brukar skriva i mailet och be dem att återkomma med bekräftelse att de mottagit mitt brev. Har nappat på liknande erbjudanden förr och det har aldrig varit något problem.
    Men nu har du gjort mig orolig också. Hm...Vi får hoppas på att det löser sig.

• Markisa

Hej!
    Nu har jag fått svar från dem om att mitt medlemskap är avslutad och inga ytterliga försändelser kommer att skickas. Bra, va?

• Nettis1981

ja jag ringde dem och då sa de att medlemsskapet redan var avslutat via mail...fick senare även ett mail..så lättad. tor jag blev uppskrämd av andra..i onödan..
    Tosorna var bra iaf=)

• silhuett

Har fått samma erbjudande (även tidigare från Divine Underwear).
    Har förut gått in på Divine Underwears hemsida och sagt upp prenumerationen, har aldrig varit några problem med det. Gick in på samma sida nu och gjorde samma sak, hoppas det funkar. Ruby verkar ju inte ha nån egen hemsida?

• Mariposa1

Hej. Jag går också på sådana här erbjudanden, men säger oftast upp prenumerationen direkt efter första (gratis) leveransen. Det har för mig aldrig varit några problem. Nu senast fick jag inte någon leverans med däremot en påminnelseavgift (från Ruby). Ringde då och sa till och de tog genast bort fakturan och prenumerationen. Visst ska man vara försiktig, men man behöver inte skrämma upp folk i onödan. Nästa gång nån ringer kan man ju bara lägga på luren. Oartigt, ja, men det gör ju försäljare också så fort de förstår att man inte äär intresserad ' klick'

• hella82

haha, jag har fått 3 par gratis trosor, samt ett par kalsonger till min karl, genom divine underwear (och ruby). de har även stått för portot. jag har gått in på divines hemsida och sagt upp varje gång, har funkat hur bra som helst. de har ett formulär man fyller i. funkar även att säga upp ruby där.
    gratis är gott

melker 080101
  • Bebis juli 08

wearus.ch/ kan man säga upp sitt medlemsskap. Divine underwear är samma som Ruby.

• cassegirrl

hejsan jag har oxå gått på deras erbjudanden men jag ringde dom och hon avslutade mina prenumerationer direkt och jag tycker att deras trosor är bra och sköna att ha på sig... nr är 08-501 11 260  

där hör även vitalica stepbystep och ruby underwear in så ring detta nr och avsluta er prenumeration

Svar på tråden Ruby underwear??