Roliga butiker i Rättvik?
Ska till Dalarna i sommar, bl.a. Rättvik. Finns det något roligt att se eller något mysigt ställe. Gärna tips på roliga affärer också, gärna inredningsbutiker!
Ska till Dalarna i sommar, bl.a. Rättvik. Finns det något roligt att se eller något mysigt ställe. Gärna tips på roliga affärer också, gärna inredningsbutiker!
Ska du till Rättvik, måste du åka rodelbanan Det är så skoj om man har barnasinnet kvar.
www2.tellus.no/tellus/db.dll&mo=3&co=SE&sp=SE&bo=0&ov=0&so=1&icp=siljan/new08/produktpresentation&PR45_552_2
Ja jsut det, var ett tag sen ja var där så en del har man tappat. Men i Rättvik finns det en bro ut till en ö i Siljan som är fin promenad stråk att ta. Bron är sponsrad av folk
www.siljan.se/2008/gora.htm
Dalhalla!!
Nja, rodel står jag nog över, men tack ändå. Ja, Dalhalla är ju annorlunda och fint.
Roliga butiker tror jag inte jag sett så mycket av i Rättvik.
Hm, jag kan ärligt talat inte komma på en enda rolig butik i Rättvik.. :)
Kanske det finns någon i Leksand eller Mora...i Borlänge finns massor..men tyvärr, ingenting i Rättvik.
jag bor i rättvik å det finns inga roliga butiker rättvik e väldigt litet....men big street e en bra resturang...å rodel e kul=)vi har europas största go-cart bana det e faktiskt också kul=)en fin strand har vi med...å på tisdagar e det tisdagskul då e det lite stånd å mkt folk å uppträdanden=)
furutorp i rättvik e en bra inredningaffär=) det ligger vid hemköp som e efter storgatan=)lite shabby chic inredning om du gillar det??
hehe om du gillar loppisar så finns det mkt loppisar runt om i byarna där kan man hitta mkt fint å typ måla om å så=)
Mm, jag säger som dom andra.. det finns inte direkt något i Rättvik, det är jättelitet. Ta ett varv i samhället (japp, det heter inte "stan" ) så kommer ni se vad som finns, det är som sagt inte så stort så det ni ser är det som finns. What you see is what you get
men långbryggan kan ni ju ta en sväng utpå.
Det har varit badförbud i Siljan, nån som vet om det har upphört?