• år78

cambridge , bra , dåligt?

funderar på det , är det nån som lyckats?

• Svar på tråden cambridge , bra , dåligt?
  • 3barnsmor

min syster gick ner 18 kilo på fitline
    tror hon har testat cambridge med

• år78

okej hur gick det då med cambridge?

Maj Lis skrev 2009-07-14 12:05:42 följande:

min syster gick ner 18 kilo på fitlinetror hon har testat cambridge med
  • flaxa

Jag gick ner 15kg på kort tid. Det var enkelt när jag väl bestämt mig och slutade tänka på mat. Men det svåra kom när jag skulle börja äta igen! Allt lockade och det var verkligen svårt att inte börja unna sig HELA TIDEN eller äta mindre portioner. Risken jag ser med cambridge är att det går/kan gå så pass fort att man inte hinner ställa om sitt kosthållning.

Har du provat?

• år78

nä funderar på det har 20 kg som ska bort

flaxa skrev 2009-07-14 12:17:51 följande:
    Jag gick ner 15kg på kort tid. Det var enkelt när jag väl bestämt mig och slutade tänka på mat. Men det svåra kom när jag skulle börja äta igen! Allt lockade och det var verkligen svårt att inte börja unna sig HELA TIDEN eller äta mindre portioner. Risken jag ser med cambridge är att det går/kan gå så pass fort att man inte hinner ställa om sitt kosthållning. Har du provat?
  • 3barnsmor

syrran gick ner med cambridge men jag tror hon gick upp igen sen...
    du kan inboxa mig om du har lust

• flaxa

Om du tänker prova C. använd en konsult! Jag handlade över nätet men hade behövt peppning, råd och nån som hade lite koll på mig.

• Amber1975

Jag tycker att Cambridge är super om man är duktig efteråt och lägger om kosten. Jag har gått ner halva min vikt med hjälp av det.

• Ethna

Jag gick ner 35 kg med cambridge, men har gått upp allt igen... (På 3 år iofs). Jag har gått upp i vikt eftersom jag inte lagt om matvanorna, så det är mitt eget fel. Tycker ändå att cambridge funkade bra och ska börja med det snart igen =)

• år78

hur länge hållde du på?

Ethna skrev 2009-07-14 13:31:29 följande:
    Jag gick ner 35 kg med cambridge, men har gått upp allt igen... (På 3 år iofs). Jag har gått upp i vikt eftersom jag inte lagt om matvanorna, så det är mitt eget fel. Tycker ändå att cambridge funkade bra och ska börja med det snart igen =)
  • kobebis

Jag tycker CK är kanon Har ätit det nu i 3 veckor och gått ner 7 kg. För mig är detta en kickstart för att komma igång med ett nyttigt liv. Innan dessa veckor var jag inne i en riktigt 'moffa'-period. Med ca 25 kg i övervikt så kom jag fram till att jag måste bryta mina dåliga vanor. Jag kommer att köra så länge jag orkar, och visst jag fuskar men det funkar ändå. Sen är det ju som sagt OERHÖRT viktigt att man lägger om sin kost efter att man är klar med CK. Arbetar just nu mycket mentalt med vad jag ska äta och inte äta. För att få in rätt tänk. CK gör mig enormt motiverad till att gå ner varenda valk

• Niklas 100

gick ner 18 kilo från sept till nov 2011 och tills nu juni 2012 utan massa extra träning har jag ^bara^ gått up 5 kg.
    och när man kommer in i kuren så har jag aldrig mått bättre piggare gladare och almänt glad + en självförtroende boost.

Svar på tråden cambridge , bra , dåligt?