Krämen Bepanthen lika bra som Inotyol mot röd stjärt?
Använde Inotyol när min första dotter var bebis och tyckte den var jättebra. Nu har vi dock bepanthen hemma, men den kanske är lika bra? Väntar mitt andra barn om några veckor. Tacksam för svar.
Använde Inotyol när min första dotter var bebis och tyckte den var jättebra. Nu har vi dock bepanthen hemma, men den kanske är lika bra? Väntar mitt andra barn om några veckor. Tacksam för svar.
Min väninnan tycker att Bepanthen är fantastisk, jag tycker den är sådär. Jag föredrar inotyol. Alla salvor funkar väl olika på olika rumpor!
hejsan jag har inte prövat bepanthen bara inotyol på min dotter och tycker den e super och vi använder den mycket på mitt jobbr( jobbar inom vården) och min dotter e aldrig röd.
Jag tror att det är olika från rumpa till rumpa faktiskt och att man kan pröva det ena om det andra inte är bra. Från erfarenhet inom jobbet tyckte jag inotyol var kanon, men inte på Min son, då passade bephanten bättre.
betahapen funkar kanppt på min dotter, men inotyol funkar direkt. när ja smort in henne, vid nästa blöjbyte ser hennes rumpa mycke bättre ut.
Jag har båda hemma. Inotyolen är bättre tycker jag när det är riktigt illa rött eller blåsor. Betahapen tycker jag det är bättre konsistens på och inte så kletig så den använder jag när det inte är så illa. Men som sagt så är det olika på olika rumpor och hur ofta och hur mycket röda de blir.
Jag blandade bephanten med inotyol och d var kanon till rödstjärt tyckte jag!
Jag använder Bephanten å den funkar bra tycker jag. Har inte testat den andra, så jag kan inte jämföra.
vi använder Silon!! Superbra!!