• Erica27

Bs-killar...

Tråden med rubriken "bs-tjejer" är ju lång som kinesiska muren, snart. Tänkte fråga om det finns bs-killar på FL. Eller, det verkar ju vara 99 procent tjejer härinne: Är det någon/några som har pojkvänner/män som är bs? Min man är väl inte direkt vad man skulle kalla bs, även om han visst kan smeka en annan man lite lätt och även - till min stora förtjusning - suga.

• Svar på tråden Bs-killar...
  • Helusa

misstanker att det inte kommer o bli lika manga inlagg har som dar

• Loki

Tjejer har nog lättare för att erkänna att dom skulle kunna tänka sig en annan tjej

Killar är lite mer "smygis" med det eftersom det inte räknas som "manligt"

• Anonym

Min man är bs. Med respekt för honom och att jag har flera vänner här så är jag anonym

• Anonym (Man)

Jag kan inte kalla mig bisexuell, jag kan i vissa fall finna en mans kropp tändande, framför allt kön, men allt ovanför magen känns väldigt oattraktivt och ett mansansikte rent av avtändande... så jag ligger nog på gränsen. Men visst, manliga kön kan vara tändande...

• Helusa

kanner en tjeje kompis som va med en bs kille ett tag men jag vet inte hur det slutade .

tillbaka min lilla peppsi

• Helusa

jag puffar kanske nagon kille valjer att komma fram o saga hej hihi

• Anonym (Mannen)

Jag här som Erica nämner läst tråden om BS-tjejer. Och förundras över hur många tjejer som kan tänka sig ha sex med en annan tjej? Trodde inte att det var så vanligt att tjejer tänder på andra tjejer. Kanske blir det också lite missvisande här efetrsom att man väljer att svara på de ämnen man tycker är intressanta. Jag har så att säga fört ämnet på tal med min fru om att det skulle var kul med en till tjej. Men hon är inte intresserad av det.

Själv kan jag också tända på en man men det är mer situationen som gör det. Det är inte så att jag går runt och tittar på killar. kan var någon man träffar bara och personkemin stämmer. Det är kanske lite som den adre mannen här ovanför säger. Allt ovanför magen känns ointressant?? Har testa en gång utan att dock "gå hela vägen" vad man nu menar med det. Kan tänka på det fortfarande och bli kåt.

• Anonym (Man)

Jag anser mig vara helt hetro men jag kan inte hjälpa att jag har vissa fantaiser och har sexuella tankar om vissa män. Det tydligaste exemplet är en svart porrskådis som heter Lexington Steel. Det är en lång svart vältränad man med rakat huvud och en enorm lem. han gör inga bögfilmer utan det handlar om stor svart man liten vit tjej filmer. Jag blir tänd av att se honom och hans enorma lem, jag skulle vilja röra hans muskulösa vältränade kropps och känna på stora snopp.

• Anonym

min förra pojkvän var bs sa han. Han kan bli jätteattraherad av män, och kunde tänka sig att ha sex med en man. han har aldrig provat dock, för jag tror att han ändå va lite rädd. Jag är ganska säker på att jag kunde märka vilka män han var attraherad av, det var inte många under vårt förh, men jag märkte det, han fick liksom en annan blick och blev lite osäker.

• Anonym

Hmm... önskar nog att jag var mer BS än jag egentligen är. Ser mig själv som väldigt open minded och det skulle definitivt vara en spännande erfarenhet att vara med en annan man. Har tidigare varit nära, men aldrig löpt linan ut. Dessvärre tror jag inte att jag skulle bli så värst tänd...
    Jag tror dock på teorin att alla är bisexuella, det är bara frågan om hur mycket.

• Anonym

Har provat 2 gånger med en äldre man. Vi träffades för 6 år sedan då vi hade trekant med hans fru i centrum.
    Han försökte då hela tiden smeka mig och jag lät honom suga mig vid ett par tillfällen tillsammans med hans fru men jag gillade det inte direkt.
    Efter att vi slutade träffas har jag ibland funderat på detta och blivit lite upphetsad.
    För ett år sedan skilde de sig och han kontaktade mig och ville träffas, vi träffades på hotel. Han sög mig och lät mig komma i hans mun och det var en härlig upplevelse. Funderar på att träffas någon mer gång. Ser det som en erfarenhet som är lite förbjuden och kanske därför jag blir upphetsad. tänder inte på killar i övrigt. Konstigt?

• Anonym

min sambo är bs och säger att han tänder på både tjejer & killar men blir bara kär i tjejer, tur för mig, hehe... själv har jag hånglat med en tjej, med sambon bredvid, och det var väldigt upphetsande, är nyfiken på att testa trekant eller sex med ett annat par, men är samtidigt rädd attt jag skulle bli svartsjuk. vill i alla fall inte att han ska ha sex med nån annan utan mig.

• Anonym

jag tror också att alla är mer eller mindre bs, och enligt de jag känner som lever som homosexuella är det nog så, de har oftast båda erfarenheterna, men tänder mest på det egna könet.

Svar på tråden Bs-killar...