Efterlysning! Farfarskeps/gubbmössa till bebis
Kan ni hjälpa mig att hitta en farfarskeps eller vad det nu heter, till min lille son!
Länka!
Jag skulle bli så glad om någon kom med bra tips, har inte hittat i baby storlekar någonstans =/
Kan ni hjälpa mig att hitta en farfarskeps eller vad det nu heter, till min lille son!
Länka!
Jag skulle bli så glad om någon kom med bra tips, har inte hittat i baby storlekar någonstans =/
H&M finns det på här iaf.
Jag köpte alla mina(eller rättare sagt sonens) på Hm förut. Kolla om dom inte har några där nu.
Jag har letat på samtliga HM inne i stan (stockholm) men utan resultat
Tack för tipsen iaf!
Skulle ha en fin storrutig som funnits på h&m men den var slut:(
men den har ersatts av en brun/vit typ pepitarutig istället, fint till hösten iallafall....var i gbg så den kommer kanske upp till sthlm snart.bra modell var det!
ps. var i butiken idag ds.
Jag har hittat på Åhlens. Rosa dock men jag tror bestämt att dom hade mörkgrå oxå!
Guldkanten och Wiila5, tack så jättemycket för tipsen, jag håller ögonen öppna! =D
Wiila5, var det på barnavdelningen? Jag va nämligen och titta på Åhlens city barnavdelning men hittade ingenting där =/
Wiila5 antagligen.. men sen kan jag upptäcka många gånger att de har lite bredare sortiment i andra städer utanför Stockholm *grrrrrrr*
Jag kikade på deras hemsida, Åhlens alltså, och där har dom den rosa ialf, för 39kr.
Ingen webshop dock... :/
Min lillkille har en gubbkeps från Knucklehead. Han är ursöt i den!