• Muneca

Efterlysning! Farfarskeps/gubbmössa till bebis

Kan ni hjälpa mig att hitta en farfarskeps eller vad det nu heter, till min lille son!
    Länka!
    Jag skulle bli så glad om någon kom med bra tips, har inte hittat i baby storlekar någonstans =/

• Svar på tråden Efterlysning! Farfarskeps/gubbmössa till bebis
  • Shorona

Jag köpte alla mina(eller rättare sagt sonens) på Hm förut. Kolla om dom inte har några där nu.

♥Niclas 061103 ♥Bf 091113
  • Muneca

Jag har letat på samtliga HM inne i stan (stockholm) men utan resultat

• guldkanten

Skulle ha en fin storrutig som funnits på h&m men den var slut:(
    men den har ersatts av en brun/vit typ pepitarutig istället, fint till hösten iallafall....var i gbg så den kommer kanske upp till sthlm snart.bra modell var det!

• guldkanten

ps. var i butiken idag ds.

• Winglur

Jag har hittat på Åhlens. Rosa dock men jag tror bestämt att dom hade mörkgrå oxå!

• Muneca

Guldkanten och Wiila5, tack så jättemycket för tipsen, jag håller ögonen öppna! =D
    Wiila5, var det på barnavdelningen? Jag va nämligen och titta på Åhlens city barnavdelning men hittade ingenting där =/

• Winglur
    Muneca skrev 2009-07-15 00:45:17 följande:
    Guldkanten och Wiila5, tack så jättemycket för tipsen, jag håller ögonen öppna! =D Wiila5, var det på barnavdelningen? Jag va nämligen och titta på Åhlens city barnavdelning men hittade ingenting där =/
    Hrm ja det var det... Men dom reade ut dom sist jag var där, förra veckan. Då i borlänge. Ganska mkt mindre än sthlm. :P Så dom kanske redan gått hos er? :(
  • Muneca

Wiila5 antagligen.. men sen kan jag upptäcka många gånger att de har lite bredare sortiment i andra städer utanför Stockholm *grrrrrrr*

• Winglur
    Muneca skrev 2009-07-15 09:54:33 följande:
    Wiila5 antagligen.. men sen kan jag upptäcka många gånger att de har lite bredare sortiment i andra städer utanför Stockholm *grrrrrrr*
    Jaså?! Ojdå. :)
  • Winglur

Jag kikade på deras hemsida, Åhlens alltså, och där har dom den rosa ialf, för 39kr.
    Ingen webshop dock... :/

• Muneca
    Winglur skrev 2009-07-15 18:39:42 följande:
    Jag kikade på deras hemsida, Åhlens alltså, och där har dom den rosa ialf, för 39kr.Ingen webshop dock... :/
    Tack tjejen! Kollade oxå deras hemsida, tycker faktiskt Åhlens borde ta o skaffa en webbshop =)
  • Winglur
    Muneca skrev 2009-07-15 21:46:22 följande:
    Tack tjejen! Kollade oxå deras hemsida, tycker faktiskt Åhlens borde ta o skaffa en webbshop =)
    Ja herregud. Jag satt och kikade runt på lite olika typ H&M, Lindex, sen Åhlens och hittade saker jag ville ha, försökte beställa men nej. :O Haha skapligt sur jag blev!
  • Kajsa71
    guldkanten skrev 2009-07-14 22:33:01 följande:
    Skulle ha en fin storrutig som funnits på h&m men den var slut:( men den har ersatts av en brun/vit typ pepitarutig istället, fint till hösten iallafall....var i gbg så den kommer kanske upp till sthlm snart.bra modell var det!
    Jag köpte en skitsnygg grårutig på HM i Sthlm förra veckan (9/7), det var i butiken som ligger mittemot Gallerian, bredvid Stadium. Då fanns det en del kvar, jag köpte strl 62, kollade aldrig om det fanns större strl. Det finns även byxor m samma rutor, lite baggy stuk =)
  • Muneca
    Kajsa71 skrev 2009-07-16 12:24:46 följande:
    Jag köpte en skitsnygg grårutig på HM i Sthlm förra veckan (9/7), det var i butiken som ligger mittemot Gallerian, bredvid Stadium. Då fanns det en del kvar, jag köpte strl 62, kollade aldrig om det fanns större strl. Det finns även byxor m samma rutor, lite baggy stuk =)
    Skickar min sambo dit omgående! =D
  • Muneca
    Aprilia77 skrev 2009-07-16 14:57:00 följande:
    Min lillkille har en gubbkeps från Knucklehead. Han är ursöt i den!
    Är det en webbsida? Har googlat men hittar inget just i det området =/
Svar på tråden Efterlysning! Farfarskeps/gubbmössa till bebis