• Tulpanblomman

Morden i Midsommer

F''n inget Morden i Midsommer i kväll, jag som sett fram emot det med ett glas vin i soffan!

Anledning Viktorias födelsedag, det ger jag blanka f*n i.

• Svar på tråden Morden i Midsommer
  • pepsimax

Håller fullständigt me{#lang_emotions_yell}

• Tola

samma här.Dötrist. Vem bryr sig om hennes födelsedag... ?

• Drakfisk

Håller med! Jag är INTE intresserad av att se när svenska folket firar Victorias födelsedag, jag vill se Midsomer Murders!

• Elli47

Visst är det tråkigt att det togs bort idag... hade också velat se det. Men jag får iallafall se Carnivale och senare är Harpers Island som är så ruggigt bra!

• bubblan73

Finns inget viktigare än Morden i Midsomer på tisdagkvällarna!!!!!!!

• Bodi

VA?! jag har längtat hela veckan ju. Fan vad irriterad jag blir.

• frecklefart90

Neeeeeej. Vad ledsen jag blir.

• kentmaximus

Blev också besviken när jag såg att det inte var Morden i Midsomer....vill hellre se det än kronprinsessans firande....

• Elli47

Jaja, Victoria kan inte heller se Morden i Midsomer, säkert därför hon såg till att det togs bort ur tablån idag

• frecklefart90
    Elli47 skrev 2009-07-14 19:42:05 följande:
    Jaja, Victoria kan inte heller se Morden i Midsomer, säkert därför hon såg till att det togs bort ur tablån idag
    Måste vara därför
  • Dragonmind
    Elli47 skrev 2009-07-14 19:42:05 följande:
    Gud, där har vi det!
    Klart att Vickan inte heller vill missa det!
    ...Hon kanske inte vet att man kan se missade avsnitt på SVT play o.O
  • Elli47
    Dragonmind skrev 2009-07-15 19:08:12 följande:
    Gud, där har vi det!Klart att Vickan inte heller vill missa det! ...Hon kanske inte vet att man kan se missade avsnitt på SVT play o.O
    Förmodligen inte... eller så är hon för snål för att införskaffa en digitalbox med hårddisk! Kanske vi får tipsa henne om det... en julklapp från pappa kungen kanske!
  • Mollymajs

Hi, hi. Bara vi som va glada att det inte va nåt igår Anledningen. Jo vi har vart i Finland i två nästan 2 veckor o kom hem igår. Glömde banda förra veckans avsnitt och kollade då på det på svt anytime igår kväll så för oss va det en vanlig tisdagskväll med morden igår

Svar på tråden Morden i Midsommer