• thelwin

Har du något rabatt erbjudande på Furuvik och Liseberg

Jag och min familj ska åka till Liseberg samt till furuvik och jag skulle gärna vilja ha tips på om det finns någon bra rabatt att utnyttja.
    Har insett att det börjar bli dyrt att gå på saker och ting nu när barnen börjar bli lite äldre
    Tacksam för alla svar

• Svar på tråden Har du något rabatt erbjudande på Furuvik och Liseberg
  • thelwin

vet att det fanns en bra rabatt i tidningen mama förraåret men tyvärr har den inte kommit nåt ännu

• Lotlas

CoopMedMera har ett erbjudande om ett Lisebergspaket. Jag kastade lappen idag när jag sorterade papper, men det finns nog på deras hemsida också!

Till Furuvik är det billigt att åka med UppTåget från Uppsala. 250 kronor för två vuxna och två barn, inklusive åkband för barnen! Entré ingår inte, men det blir ändå billigt!

• thelwin

Åh det lät inte alls dumt, barnen som älskar att åka tåg

Lotlas skrev 2009-07-14 21:01:07 följande:
    CoopMedMera har ett erbjudande om ett Lisebergspaket. Jag kastade lappen idag när jag sorterade papper, men det finns nog på deras hemsida också!Till Furuvik är det billigt att åka med UppTåget från Uppsala. 250 kronor för två vuxna och två barn, inklusive åkband för barnen! Entré ingår inte, men det blir ändå billigt!
  • Lotlas
    thelwin skrev 2009-07-14 22:22:55 följande:
    Åh det lät inte alls dumt, barnen som älskar att åka tåg
    Kolla på www.ul.se jag har för mig att det står där om man måste förboka och så!
  • thelwin

typiskt gällde bara till den 14 augusti. vi som ska åka 1 vecka senare,

• Lotlas
    thelwin skrev 2009-07-15 00:09:32 följande:
    typiskt gällde bara till den 14 augusti. vi som ska åka 1 vecka senare,
    Synd! Annars var det ett bra erbjudande..!
Svar på tråden Har du något rabatt erbjudande på Furuvik och Liseberg