• Analoga

Någon som vet om Jill Johnson är gravid?

Tyckte hon såg misstänkt rund ut om magen på "Victoriadagen" på svt1 ikväll
    Någon somvet?

• Svar på tråden Någon som vet om Jill Johnson är gravid?
  • Pippilotta83

hmm tyckte hon så ovanligt trött ut..

• Analoga

....fast nu hörde jag att hon var nyskild så hon kan väl inte vara gravid då?

• JuliaåRonjasmammis

Maken tyckte också att hon såg gravid ut, vilket fick mig att kasta onda ögat på honom (lite känsligt det där med stor mage...)! ;D

Men, visst kan hon vara det även om hon är nyskild, händer väl i de bästa familjer s a s. Eller så var det klänningen som blåste upp, svårt att avgöra när det är sån modell.

• Analoga
    JuliaåRonjasmammis skrev 2009-07-17 12:03:45 följande:
    Maken tyckte också att hon såg gravid ut, vilket fick mig att kasta onda ögat på honom (lite känsligt det där med stor mage...)! ;DMen, visst kan hon vara det även om hon är nyskild, händer väl i de bästa familjer s a s. Eller så var det klänningen som blåste upp, svårt att avgöra när det är sån modell.
    Varför är det känsligt med stor mage?
  • JuliaåRonjasmammis
    Analoga skrev 2009-07-17 12:11:57 följande:
    Varför är det känsligt med stor mage?
    Haha, så fort jag har typ en tunika eller löst hängande klänning på mig, tittar folk lite extra och frågar sen försiktigt; "hmm, är du..eeh...med barn, eller...?"!

Nu har jag gett bort alla sådana kläder, bättre att det syns att jag bara är lite mullig!
  • Emmies mamma

Tyckte att hon såg annorlunda ut i ansiktet och sa till maken att hon säkert är gravid. Läste på text-tv idag att hon var gravid. V 15 eller nåt liknande tror jag det stod.

• smålandstös
    Untfredag.se  publicerat 22/7 -09

Jill Johnson ska ha barn
    Jill Johnson är gravid och ska ha barn i början av nästa år. "Ja, det stämmer. Barnet är beräknat till i början av januari, vi har inte tagit reda på exakt vilket datum ännu, jag är bara i fjärde månaden", säger sångerskan. (TT Spektra)
    Jill Johnson är gravid och ska ha barn i början av nästa år.
    -Ja, det stämmer. Barnet är beräknat till i början av januari, vi har inte tagit reda på exakt vilket datum ännu, jag är bara i fjärde månaden, säger sångerskan till Se & Hör. Därmed får snart femåriga dottern Havanna ett syskon. I familjen ingår även maken Håkan Werners dotter Felicia från ett tidigare förhållande.
  • Analoga
    smålandstös skrev 2009-07-23 11:51:04 följande:
    Jill Johnson är gravid och ska ha barn i början av nästa år. "Ja, det stämmer. Barnet är beräknat till i början av januari, vi har inte tagit reda på exakt vilket datum ännu, jag är bara i fjärde månaden", säger sångerskan. (TT Spektra)
    Tyckte väl det Men hon har alltså inte skiljt sig då?
Svar på tråden Någon som vet om Jill Johnson är gravid?