• MySweetChocolate

Någon tjej här som har en intimpiercing?

Jag funderar på att göra en intimpiercing, men jag har så mycket frågor! Någon här på FL som har en sån?

• Svar på tråden Någon tjej här som har en intimpiercing?
  • vinylblomma

Jag har haft, tog ur den under min graviditet.

• Anonym (q)

Jag har en, klitoriskappa..

• MySweetChocolate
    vinylblomma skrev 2009-07-15 01:11:09 följande:
    Jag har haft, tog ur den under min graviditet.
    Vad hade du för sort?
  • MySweetChocolate

Anonym (q) skrev 2009-07-15 01:13:07 följande:

Jag har en, klitoriskappa..
    Okej, det är samma som jag har tänkt mig isåfall. Gjorde det väldigt ont? Jag har gjort förut i både naveln, bröstvårtan, läppen och tungan. Men tyckte inte att någon av dom gjorde speciellt ont, det går ju så fort!
  • Anonym

Jag har en kappa. Gjorde inte speciellt ont att göra.

• MySweetChocolate
    Anonym skrev 2009-07-15 12:58:11 följande:
    Jag har en kappa. Gjorde inte speciellt ont att göra.
    Okej, skönt och höra! Även fast det inte är det jag oroar mig över mest, smärtan fixar jag. Det vet jag... Dock undrar jag lite mer över ifall man kan gå ordentligt efteråt? Haha! Eller blir det liksom inte och typ skava eller så? Och tighta byxor, kan man ha det på sig direkt efter åt så liksom eller ska man undvika det? Läkte din snabbt?
  • Anonym (Inte ont)

Jag vet inte vad det kallas men jag hade en ring i skinnet som ligger runt klitoris. Gjorde inte alls ont att ta (har piercing i navel o läpp sedan innan o de gjorde mkt ondare!).
    Den läkte otroligt fort. Minns inte att jag hade ont alls. Läkeköttet där nere är ju jättebra. Var precis som vanligt! Navel o läpp däremot var ju inte så roliga ett tag efteråt.

• Anonym

Jadå det är inga problem med att gå ordentligt efter. Man kan ju va lite öm direkt efter så jag valde att inte ha taighta byxor på mig. Det läkte jättesnabbt. Har aldrig haft några problem. Lycka till!

• Anonym (q)
    MySweetChocolate skrev 2009-07-15 12:50:33 följande:
    Anonym (q) skrev 2009-07-15 01:13:07 följande: Okej, det är samma som jag har tänkt mig isåfall. Gjorde det väldigt ont? Jag har gjort förut i både naveln, bröstvårtan, läppen och tungan. Men tyckte inte att någon av dom gjorde speciellt ont, det går ju så fort!
    Jag blev överraskad över hur lite ont det gjorde, efteråt kände jag ingenting alls utan gick på stan och shoppade :P Jag har aldrig haft problem med den, det är ju bara en liten skinnflik som man piercar så det är ju inte så mycket som kan bli inflammerat eller så
  • Anonym (kappan)

Jag har en! Det gjorde ej så ont när man gjorde hålet. Jag tyckte att det ömmade om man hade tighta byxor så jag körde på softa byxor 1:a vecka..

Jag tycker absolut att du skall göra en!
    Mvh

• silhuett

Även jag har en vertikal genom klitoriskappan. Gjorde rätt ont precis när han stack igenom nålen, men efter det kände jag verkligen ingenting. All smärta försvann på en gång. Det läkte fort också.

• MySweetChocolate

Åh, tack för alla svar tjejer! Kul och höra! Jag ska kolla upp vilka studios i närheten som gör den piercingen, är ju tyvärr inte alla som gör den...

Men vad är det för smycke man har i, om man tar i kappan? Är det en ring eller sån, barbell, heter det så? Ser ut som den man har i naveln fast mindre va? Vad har ni för smycke?

Är så sugen på att göra en nu på direkten!

• silhuett

Först fick jag en böjd stav med kulor i båda ändarna. Nu när det hade läkt ordentligt köpte jag ett smycke för naveln och satte i, med en större sten i den nedre kulan. Ser snyggt ut och passar bra
    Man kan även ha en ring om man vill. Ja, alla smycket som passar rent fysiskt så att säga

• Kärleksknop

Jag undrar lite, jag är väldigt känslig och har svårt för direkt stimulans på klitoris vid sex. Hur fungerar det med piercing? Blir det inte som att man drar undan huden och rör vid själva klitoris vid smekning och samlag?

• silhuett
    Kärleksknop skrev 2009-07-16 00:10:48 följande:
    Jag undrar lite, jag är väldigt känslig och har svårt för direkt stimulans på klitoris vid sex. Hur fungerar det med piercing? Blir det inte som att man drar undan huden och rör vid själva klitoris vid smekning och samlag?
    Hmm.. i början blir det nog lite känsligt, men jag tror att det ger sig med tiden. Att man vänjer sig.
    Det största problemet för mig vid sex, är att smycket har tryckt och gjort ont, i sånna ställningar där man ligger tätt intill varandra.
  • Kärleksknop
    Etay skrev 2009-07-16 00:15:27 följande:
    Hmm.. i början blir det nog lite känsligt, men jag tror att det ger sig med tiden. Att man vänjer sig. Det största problemet för mig vid sex, är att smycket har tryckt och gjort ont, i sånna ställningar där man ligger tätt intill varandra.
    Ah, då är det nog ingenting för mig tyvärr Men det är ju så himla fint, och jag skulle så gärna bära mina karlars ringar där Jag får väl göra i läpparna istället.
  • MySweetChocolate
    Etay skrev 2009-07-16 00:03:05 följande:
    Först fick jag en böjd stav med kulor i båda ändarna. Nu när det hade läkt ordentligt köpte jag ett smycke för naveln och satte i, med en större sten i den nedre kulan. Ser snyggt ut och passar bra Man kan även ha en ring om man vill. Ja, alla smycket som passar rent fysiskt så att säga
    Okej, tack för ditt svar!
  • MySweetChocolate

Vad betalade ni för era piercingar? Ni som gjort i klitoriskappan?

Svar på tråden Någon tjej här som har en intimpiercing?