• smis

tunt papper till mönster

Hej,
    Jag undrar var man kan köpa tunt papper som man kan rita mönster på till att sy kläder.

• Svar på tråden tunt papper till mönster
  • NoMatter
    smis skrev 2009-07-15 09:26:18 följande:
    Hej, Jag undrar var man kan köpa tunt papper som man kan rita mönster på till att sy kläder.
    I en tygaffär.
    Det största modet är tålamodet!
  • smis

jaha det finns där jag var nämligen o frågade i en tygaffär o de hade det inte så jag antog att man skulle köpa det nån annanstans men då är det ju bara för mig att gå till en annan tygaffär o fråga ju

• NoMatter
    smis skrev 2009-07-15 09:31:43 följande:
    jaha det finns där jag var nämligen o frågade i en tygaffär o de hade det inte så jag antog att man skulle köpa det nån annanstans men då är det ju bara för mig att gå till en annan tygaffär o fråga ju
    Japp, tygaffärer borde ha (och har) mönsterpapper i stora rullar eller i små förpackningar som inte räcker till någonting. Annars kan du ju skicka efter på nätet, sök på mönsterpapper så hittar du.
  • FH Mamma

jag köper tunt ritpapper på rulle. Senaste är från netto men där byter de ju varor varje vecka.

ritpappret i rulle på Ikea funkar oxå

• NoMatter
    FH Mamma skrev 2009-07-15 09:44:49 följande:
    jag köper tunt ritpapper på rulle. Senaste är från netto men där byter de ju varor varje vecka. ritpappret i rulle på Ikea funkar oxå
    Är det verkligen genomskinligt?
  • FH Mamma
    NoMatter skrev 2009-07-15 09:54:39 följande:
    Är det verkligen genomskinligt?
    jag använder det så tillräckligt för mig iaf. Dock brukar jag tejpa kanterna innan jag klipper ut för att de inte ska gå sönder...
Svar på tråden tunt papper till mönster