• Anonym

Fettsugning! Hjälp! + vad är ridbyxlår?!

Jag vet! Det jag "skulle behöva" är en psykologkontakt, jag är dum och korkad, jag har dåligt självförtroende... MEEEEEEN:
    Jag har kommit på att jag verkligen VILL göra en fettsugning av mina lår om jag ser ut såhär efter graviditeten (är i vecka 30 nu).
    Jag har alltid haft en platt mage men mycket kraftiga lår, för ungefär två år sedan gick jag ner cirka 10-15 kg och visst syntes det på låren men väldigt väldigt lite. Jag har helt enkelt otroligt svårt att få bort något på låren.

Nu ser mina lår rent groteska ut, att köpa ett par (mamma)-jeans kan jag bara drömma om, det enda jag går runt i är tunika + leggings eller större "fritidsbyxor" typ... Låren är jättestora och otroligt gropiga och jag VILL verkligen inte se ut såhär, jag vill kunna använda vanliga byxor och se proportionerlig ut. Jag är i vanliga fall normalviktig, runt 57-58 kg och är ca 159 cm lång.

Du som gjort fettsugning av lår...
    *Blev du nöjd?
    *Vad kostade det?
    *Var gjorde du den?

Som jag förstått det finns också olika operationer, typ innerlår, ridbyxlår osv, men jag vill fettsuga HELA låren, alltså få smalare lår. Vet inte vad ridbyxlår är?

• Svar på tråden Fettsugning! Hjälp! + vad är ridbyxlår?!
  • Anonym (tänk igenom)

Hej!

Ridbyxlår är utsidan högst upp, men vet du inte vad det är så har du nog inga problem med det.

Vill du verkligen fettsuga, så tänk på att resultatet antagligen inte blir perfekt, utan gropigheter ändå kan synas. Och välj en känd klinik och en plastikkirurg, ingen vanlig läkare!

• Anonym

Är det verkligen ingen som kan säga nåt?
    SÅ ovanligt trodde jag inte denna typ av operation var...

• Anonym

Vänta tills du har fått ditt barn och kommit i form igen.
    Som din kropp ser ut i vecka 30 är inte någon mall för hur du kommer att se ut om ett år t ex.

Ridbyxlår är när lårens utsida ser ut som en ridbyxa.
    De flesta jag känner som har haft lite lår har fått stora lår under graviditeten. Det är helt normalt och går bort sedan.

Grattis till bebben förresten!

Svar på tråden Fettsugning! Hjälp! + vad är ridbyxlår?!