• Flikkzz

Anders Eklund har flickvän!!!!

Är det sant??? En två barns mamma. för att han verkade ensam och utsatt. Jag blir väldigt väldigt rädd och förbannad på den här konstiga världen. eller konstiga människor. Hur tänker man??????

• Svar på tråden Anders Eklund har flickvän!!!!
  • puss

anders eller filckvännen?

det är tammefan roligt nästan jämt
  • lokisse

vem är det??

snorkrakornas barn heter snorungar
  • Lundby87

mm ställer samma fråga vem e han?

• Ejin

ja jag läste de me... fy fan vilken idiot.. eller ja.. idioter.... dessutom hade hon barn i Englas ålder... Hon måste vara psyksjuk på nått vis... hon borde få ungarna omhändertagna för om man tar så kassa beslut som att bli ihop med Eklund kan man inte vara som man ska..

• Drakfisk

Det är inget nytt under solen att brottslingar får massor med uppmärksamhet av kvinnor. Varför det är så kan jag tyvärr inte förklara, kanske dessa kvinnor känner att de vill "rädda" brottslingen och få honom att bli en "normal" människa på nytt.

• Drakfisk
    Drakfisk skrev 2009-07-15 19:35:18 följande:
    Det är inget nytt under solen att brottslingar får massor med uppmärksamhet av kvinnor. Varför det är så kan jag tyvärr inte förklara, kanske dessa kvinnor känner att de vill "rädda" brottslingen och få honom att bli en "normal" människa på nytt.
    Tillägg: av en viss typ av kvinnor, inte vanliga kvinnor som s.a.s har "alla hästar hemma".
  • Airlee

Det finns många kvinnor som dras till mördare och andra kriminella... det är svårt att förstå.

• Sanna86

Kan det inte vara den där tjejen från Östersund som han var tillsammans med förut då?

• Mandragora
    Flikkzz skrev 2009-07-15 19:29:23 följande:
    Är det sant??? En två barns mamma. för att han verkade ensam och utsatt. Jag blir väldigt väldigt rädd och förbannad på den här konstiga världen. eller konstiga människor. Hur tänker man??????
    Varför tycker du att det är irriterande?
  • Flikkzz
    Mandragora skrev 2009-07-15 19:37:58 följande:
    Varför tycker du att det är irriterande?
    Tycker inte du det? jag blir irriterad för att jag tycker inte det är speciellt friskt. det irriterar jag mig på
  • WhiteAngels

Nej han har inte flickvän då hon inte vill bli kallad det eftersom hon har både man och barn

• Reglementet

Kul att folk litar på allt som står i tidningen.

• mama no1
    Reglementet skrev 2009-07-18 10:50:18 följande:
    Kul att folk litar på allt som står i tidningen.
    Men hon va ju inte flickvän, bara en vä. Hon har man och barn med (om det nu skulle göra saken bättre)
    Jesper 031105 Mina 090520
  • Reglementet

mama

Ja? Och som sagt, kul att folk går på allt som står i tidningen.

Svar på tråden Anders Eklund har flickvän!!!!