Anders Eklund har flickvän!!!!
Är det sant??? En två barns mamma. för att han verkade ensam och utsatt. Jag blir väldigt väldigt rädd och förbannad på den här konstiga världen. eller konstiga människor. Hur tänker man??????
Är det sant??? En två barns mamma. för att han verkade ensam och utsatt. Jag blir väldigt väldigt rädd och förbannad på den här konstiga världen. eller konstiga människor. Hur tänker man??????
anders eller filckvännen?
vem är det??
Englamördaren
mm ställer samma fråga vem e han?
Här har ni en länk där jag har en länk om det
www.familjeliv.se/Forum-5-74/m45247411.html
ja jag läste de me... fy fan vilken idiot.. eller ja.. idioter.... dessutom hade hon barn i Englas ålder... Hon måste vara psyksjuk på nått vis... hon borde få ungarna omhändertagna för om man tar så kassa beslut som att bli ihop med Eklund kan man inte vara som man ska..
Det är inget nytt under solen att brottslingar får massor med uppmärksamhet av kvinnor. Varför det är så kan jag tyvärr inte förklara, kanske dessa kvinnor känner att de vill "rädda" brottslingen och få honom att bli en "normal" människa på nytt.
Det finns många kvinnor som dras till mördare och andra kriminella... det är svårt att förstå.
Kan det inte vara den där tjejen från Östersund som han var tillsammans med förut då?
Finner inga ord hur kan man bli i hop med en person som mördat
Nej han har inte flickvän då hon inte vill bli kallad det eftersom hon har både man och barn
Kul att folk litar på allt som står i tidningen.
mama
Ja? Och som sagt, kul att folk går på allt som står i tidningen.