• Leaaa

Öppen förskola i Växjö?!

Finns det fler öppna förskolor förutom den på Dalbo?! Vilka får gå till den på Dalbo?! Tacksam för svar!

• Svar på tråden Öppen förskola i Växjö?!
  • Superior

Skulle jag också vilja veta. Bor dock inte i växjö utan i alvesta men här finns ingen öppen förskola.

Leaaa hur är det vid dalbo?

• Leaaa

Tsiknes, jag vet inte hur det är just på den förskola men jag har bara hört att det ska finnas en där...Det kan nog inte vara den enda förskolan i stan?

• Superior

Nej det borde finnas fler tycker man.
    Står det inget i telefon katalogen??

Hojjta till om du hittar ngn mer öppen förskola då jag är desperat över och träffa andra föräldrar!

• Leaaa

Ska leta lite i katalogen...Vet att det finns en sånggrupp som svenska kyrkan har nere vid strandbjörket men har aldrig hittat dit...det är ju ingen öppen förskola, dom samlas å sjunger har jag bara hört!

• Deleara

Jag hittar två öppna förskolor i telefonkatalogen: en i Gemla (Kvarnv.18) och en i Öjaby/Räppe (Lillängsv.2) Till öppna förskolan får också vem som helst gå till. Jag kan inte tänka mig att du måste bo i området eftersom det är en öppen verksamhet. Hoppas ni får det trevligt och vi kanske syns där när vårt nästa barn har växt till sig lite=)

• Leaaa

Tack för infot Deleara Ska undersöka den i Öjaby i alla fall så får vi se vad jag får för svar...

• Superior

Ska nog jag också göra
    Den i Gemla känns inte så lockande...

Tack Deleara för hjälpen!

• Leaaa

Den i Gemla e totalt off för min del

• Deleara

Borde man inte kunna få info om öppna förskolan även hos bvc?

• Leaaa

jag glömmer ju å fråga varje gång jag e där...hoppas jag kommer ihåg det till nästa gång!

Svar på tråden Öppen förskola i Växjö?!