Öppen förskola i Växjö?!
Finns det fler öppna förskolor förutom den på Dalbo?! Vilka får gå till den på Dalbo?! Tacksam för svar!
Finns det fler öppna förskolor förutom den på Dalbo?! Vilka får gå till den på Dalbo?! Tacksam för svar!
puff puffff
Skulle jag också vilja veta. Bor dock inte i växjö utan i alvesta men här finns ingen öppen förskola.
Leaaa hur är det vid dalbo?
Tsiknes, jag vet inte hur det är just på den förskola men jag har bara hört att det ska finnas en där...Det kan nog inte vara den enda förskolan i stan?
Nej det borde finnas fler tycker man.
Står det inget i telefon katalogen??
Hojjta till om du hittar ngn mer öppen förskola då jag är desperat över och träffa andra föräldrar!
Ska leta lite i katalogen...Vet att det finns en sånggrupp som svenska kyrkan har nere vid strandbjörket men har aldrig hittat dit...det är ju ingen öppen förskola, dom samlas å sjunger har jag bara hört!
Jag hittar två öppna förskolor i telefonkatalogen: en i Gemla (Kvarnv.18) och en i Öjaby/Räppe (Lillängsv.2) Till öppna förskolan får också vem som helst gå till. Jag kan inte tänka mig att du måste bo i området eftersom det är en öppen verksamhet. Hoppas ni får det trevligt och vi kanske syns där när vårt nästa barn har växt till sig lite=)
Tack för infot Deleara Ska undersöka den i Öjaby i alla fall så får vi se vad jag får för svar...
Ska nog jag också göra
Den i Gemla känns inte så lockande...
Tack Deleara för hjälpen!
Den i Gemla e totalt off för min del
fler som vet`?
puffffffffff pufffffff
puffffffffff pufffffff
oj! 2x också ja, ja...
Borde man inte kunna få info om öppna förskolan även hos bvc?
jag glömmer ju å fråga varje gång jag e där...hoppas jag kommer ihåg det till nästa gång!